Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkomaalaisilla nuorilla on vain yksi tyyli?

Vierailija
14.01.2013 |

Siis se sama hopparimeininki ihan kaikilla. Tracksuitit ja valtavat pökät ja sit tietty pitää heilua ja huitoa käsillä.

Kantaväestön joukossa näkee sata eri tyyliä rokkareista hevareiden kautta hippeihin ja niitä hoppareitakin.

Mitä tällainen uniformuttuminen kertoo?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen nähnyt montaa nuoristotyyliä, niin maahanmuuttajilla täällä kuin Suomen ulkopuolellakin...

Vierailija
2/5 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Gangstatyyli on toki joillakin mutta tällä Leppävaarassa ei ole näkynyt hopparityyliä kuin ylipainoisilla suomipojilla. Ei nimittäin pillifarkut tai muukaan hipsterityyli sovi läskeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahanmuuttajapojilla on samanlaiset vaatteet kaikilla.

Tytöillä on variaatioita taviksista huoliteltuihin ja tietysti osalla vanhempana huivia.

-ap

Vierailija
4/5 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä on variaatioita taviksista huoliteltuihin ja tietysti osalla vanhempana huivia.

-ap

Mulla käy täällä Turussa päivittäin hyvin monia nuoria asiakkaina eikä kyllä tuollainen tyyli ole mitenkään erityisesti pistänyt silmään. Kertoo varmaan jotain sun tuttavapiiristä/kuvioista...

Vierailija
5/5 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Mulla käy täällä Turussa päivittäin hyvin monia nuoria asiakkaina eikä kyllä tuollainen tyyli ole mitenkään erityisesti pistänyt silmään. Kertoo varmaan jotain sun tuttavapiiristä/kuvioista...

vaikka useassa eri koulussa olenkin ollut heidän kanssaan samaan aikaan.

Miten ne sinun nuoret asiakkaasi sitten pukeutuvat? Miksi vaikutat loukkaantuneelta?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi