Millainen olet ulkonäöltäsi sinä, jolla sivusuhde? Entä tämä toinen mies?
Oletteko taviksia, vai keskimääräistä paremman/rumemman näköisiä?
Kommentit (8)
Ei olla niitä kauneimpia/komeimpia mutta emme kuitenkaan mitään rumiakaan.
Ja sivusuhteeni on normaalipainoinen, jumalainen nainen.
En mikään tyrmäävä, mutta keskivertoa paremma näköinen. Mies on ok, ei komea. Siis tää toinen mies. Oma mies on komea.
naiselliset muodot omaava tavis, mies salilla käyvä, lihaksikas ja kasvoiltaan varsin komea.
Ko. mies on minua merkittävästi paremman näköinen ilman vaatteita, vaatteet päällä (ja pimeässä) pystyn hämäämään. Jos oikeasti kelmeässä arkivalossa joutuisi minua alasti katselemaan niin ei takuulla haluaisi, mutta näin normaalissa työelämässä hän pitää minua seksikkäänä, kuulemma jopa kauniina. Suhde alkoi kuitenkin ensisijaisesti siksi että pidimme toistemme seurasta, nauroimme ja viihdyimme yhdessä.
Olen lievästi ylipainoinen, hänen vaimonsa on hoikka. Kasvoista olemme minun nähdäkseni molemmat ihan nättejä. Mutta kyllä hänen vaimonsa siis on minua selvästi paremman näköinen kokonaisuutena.
Itsellä on aina ollut seurustelusuhteen lisäksi seksisuhde. Olen 45-vuotias mies ja harrastanut seksiä 67 naisen kanssa. Monet sivusuhteet ovat kestäneet useita vuosia.
Olen itse keskivertoa komeamman näköinen, isokaluinen, huumorintajuinen korkeasti koulutettu. Vaimoni luonne on maailman paras, mutta hänen ulkonäkönsä on korkeintaan keskivertotasoa, ehkä jopa hieman alle. Hänen emätin on aina ollut iso ja väljähkö. Paremman ja kiihkeämmän seksin toiveessa sitten olen näitä seksisuhteita hakenut. Ne ovat kaikki itseäni vanhempien naisten kanssa olleita koska en uskalla sitoutua nuorempiin. Nämä naiset ovat vaihdelleet keskiverrosta todella kauniisiin tapauksiin.
Yleensä naiset ihastuvat huumoriini, käytökseeni ja älykkyyteen. Sitten kun sänkyyn päästään niin kyllähän yli 20 sentin pötkö pitää huolen ettei tapaamiset jää yhteen kertaan.
Mies on keskimääräistä paremman näköinen.