Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan (vain) kahta miestä!

Vierailija
14.01.2013 |

Saan säännöllisesti ryhmäseksiä kahden miehen kanssa. Siippani nai minua kaverinsa kanssa kaikkiin reikiin ja nautin saamastani huomiosta.

Haluaisin kuitenkin jotain enemmän: ainakin kolmea miestä kerralla, mutta mieluiten neljää tai jopa viittä. Olenko normaali vai aivan nymfomaani lutka? :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo näin äkkiseltään ihan normaalilta kuulostaa. Ainakin minun ystäväpiiriini kuuluvat naiset fantasioivat panemisesta useamman miehen kanssa juuri tuohon malliin. Ilmeisesti kuitenkin aika harva on toteuttanut haaveensa.

Vierailija
2/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin harrastamme samanlaisia sessioita ja kolmea olisi kivaa kokeilla, vaikkakin kun kaksi tykittää illan ja aamun, niin tietää kyllä saaneensa. Kahden kanssa paikat kyllä kestää hyvin, siis meitä on 2+2, mutta jos olisi esim 1+3 niin voi olla että tulisi loppu nopsaan. Pari kertaa tehty pelkästään mieheni+frendi+minä ja kyllähän siinäkin on nielemistä...Mutta kivahan se on haaveilla. Mutta mistäs se kolmas löytyisi se onkin sitten toinen juttu :)

Vierailija
4/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet seksuaalisesti aktiivinen. Hyvä mies sinulla.

Vaimoni on luvannut minulle joskus toisen naisen. Saa nähdä milloin toteutuu.

Vierailija
5/6 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan säännöllisesti ryhmäseksiä kahden miehen kanssa. Siippani nai minua kaverinsa kanssa kaikkiin reikiin ja nautin saamastani huomiosta.

Haluaisin kuitenkin jotain enemmän: ainakin kolmea miestä kerralla, mutta mieluiten neljää tai jopa viittä. Olenko normaali vai aivan nymfomaani lutka? :(

Vierailija
6/6 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen miehen kohdalla yhtä aikaa voit miettiä, että liika taitaa olla liikaa. Miehet joutuvat jonotusnumeroita jo käyttämään ennen omaa vuoroaan.

Taitaa vain olla vaikeaa löytää yli 5 miestä samaan sessioon, jotka haluavat panna vain yhtä naista.