GRRR... Ethän sinä levitä tätä fb:ssa?!
Luulin tulleeni äidiksi, mutta en täysin ymmärtänytkään mitä kaikkea se saattaa merkitä ...
Jos nyt jollekin on jäänyt epäselväksi....... olen äiti! Se tekee minusta herätyskellon, kokin, piian, tarjoilijian, opettajan, sairaanhoitajan, jokapaikanhöylän, turvapäälikön, valokuvaajan, ohjaajan, autonkuljettajan, tapahtumasuunittelijan, henkilökohtaisen avustajan, pankkiautomaatin ja olen pelästyttänyt pois mörköjä. En saa lomia, sairausajanpalkkaa tai vapaapäiviä. työskentelen päivin öin. Päivystän 24/7 koko loppuelämäni ajan. Kopioi seinällesi, jos olet ÄITI! ?
Kommentit (9)
joissa kehotetaan kopioimaan, jos "sinulla on poika/tyttö, jota rakastat ja blaablaa" :(
Tuo ei kuvaa minun äitiyttäni, koska lapsillani on myös isä.
ja vitsit kiertää FB:ssä - niille sopivalla temmellyskentällä. Nyt on normaali sähköposti niistä vapaa ja saa keskittyä olennaiseen.
mä copy-pasteen sen keskustelupalstoille, varsinkin niille, joilla aihetta on käsitelty jo tuhat kertaa ja laitan otsikkoon jotain niin fiksua kuin "GRRR", millä osoitan paremmuutta näitä fb päivittäjiä kohtaan.
Ihan yhtä typerää olisi kehuskella sillä että on jonkun tytär tai sisko.
Mutta eihän tuo nyt kamalan syrjään mene todellisuudesta... totta kai äitiys antaa paljon, mutta se vaatiikin paljon ja opettaa todellista multi-taskingia.
FBssä huomannut että omissa kavereista ne jotka tätä jakaa on järjestäin kotona makaavia ylipainoisia laiskureita. Lapset jo koulussa muttei vaan voi mennä ote töihin. Jne.
Kuka täysjärkinen aikunenn nyt ylipäätään jakaa noita ketjuviestejä FB:ssä?