Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GRRR... Ethän sinä levitä tätä fb:ssa?!

Vierailija
14.01.2013 |

Luulin tulleeni äidiksi, mutta en täysin ymmärtänytkään mitä kaikkea se saattaa merkitä ...

Jos nyt jollekin on jäänyt epäselväksi....... olen äiti! Se tekee minusta herätyskellon, kokin, piian, tarjoilijian, opettajan, sairaanhoitajan, jokapaikanhöylän, turvapäälikön, valokuvaajan, ohjaajan, autonkuljettajan, tapahtumasuunittelijan, henkilökohtaisen avustajan, pankkiautomaatin ja olen pelästyttänyt pois mörköjä. En saa lomia, sairausajanpalkkaa tai vapaapäiviä. työskentelen päivin öin. Päivystän 24/7 koko loppuelämäni ajan. Kopioi seinällesi, jos olet ÄITI! ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen aikunenn nyt ylipäätään jakaa noita ketjuviestejä FB:ssä?

Vierailija
2/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa kehotetaan kopioimaan, jos "sinulla on poika/tyttö, jota rakastat ja blaablaa" :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kuvaa minun äitiyttäni, koska lapsillani on myös isä.

Vierailija
4/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vitsit kiertää FB:ssä - niille sopivalla temmellyskentällä. Nyt on normaali sähköposti niistä vapaa ja saa keskittyä olennaiseen.

Vierailija
5/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä copy-pasteen sen keskustelupalstoille, varsinkin niille, joilla aihetta on käsitelty jo tuhat kertaa ja laitan otsikkoon jotain niin fiksua kuin "GRRR", millä osoitan paremmuutta näitä fb päivittäjiä kohtaan.

Vierailija
6/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoviestit ovat typeryyttä.

Vierailija
7/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä typerää olisi kehuskella sillä että on jonkun tytär tai sisko.

Vierailija
8/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuo nyt kamalan syrjään mene todellisuudesta... totta kai äitiys antaa paljon, mutta se vaatiikin paljon ja opettaa todellista multi-taskingia.

Vierailija
9/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FBssä huomannut että omissa kavereista ne jotka tätä jakaa on järjestäin kotona makaavia ylipainoisia laiskureita. Lapset jo koulussa muttei vaan voi mennä ote töihin. Jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan