Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla tosi tylsä elämä?!

Vierailija
13.01.2013 |

Kieltämättä ottaa päähän oma tilanne. Olen paljon töissä(hoitoala), sitten vapaa-ajat aina vaan lasten kanssa. Ei ikinä, koskaan mitään muuta. Tyhmää!! Kaupassakäyntiä, siivousta, lapsilaumaa...hoh hoijaa. Kyllä sitä parhaimmassa iässä kaipaisi JOTAIN muutakan välillä. Miestä ei, exä pyörii nurkissa ja sitäkin joutuu sietämään "lasten vuoksi".

Rahat vähissä, ei lomaa ikinä, kaikki on paskaa. Saa nähdä katkeroituukohan sitä kokonaan siihen mennessä kun lapset ovat aikuisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina töistä kotiin ja kotoota töihin. Samaa rataa joka viikko. Ainoo piristys on kun käydään etelänlomilla sillointällöin.

Vierailija
2/5 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kotona. Aina. Aina. En käy edes töissä, työni on hoitaa omat lapset kotona ja lähettää heitä kouluun, tehdä ruokaa, siivota ja hoitaa laskut.

Ei ole tuttavia eikä sukuaisia, kaikki asuvat satojen kilometrien päässä.

Harrastan yksin kotona kaikenlaista, ideoita on paljon. Kodin ulkopuolelle en juuri pääse harrastamaan. Perheenä käymme yhdessä lähinnä uimahallissa ja kävelylenkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain siitä erilainen kait, etten kärsi siitä. Tiedän, että tulevaisuudessa on toisin. Riittää pääsääntöisesti mulle tämä.

Vierailija
5/5 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki sitä on hirmuista loistoa vaikea löytää tavallisesta arjesta, mutta loppujen lopuksi, arjen pienet hetket, ovat monesti niitä parhaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme