missä kunnossa oli solukämppäsi, kun muutit siihen?
minulla:
-wc todella likainen, pönttö ruskea, hanat likaiset ja lattialla ja lattikaivossa paljon hiuksia
-pakastin jäätynyt, jääkaappi haiseva ja likainen, jonkun kuukauden tiskit ja roskat tiskipöydällä, jota ei oltu koskaan siivottu
-mätiä ruokia jääkaapissa
-lattialla hiekkaa ja pölyä
Millasta oli teidän uudessa ihanassa kämpässä?
Kommentit (3)
en tiedä tarkistivatko siihen aikaan että lähtijä on muistanut siivota. Tämä viimeisin ostamamme omakotitalo on ollut sotkuisin, tässä asui yksinään eronnut mies ennen meitä. Varmaan se karkotti jotkut ostajatkin, kun ei ollut kilpailua hyvästä talosta. Muuttaessahan se ärsytti, mutta puhdasta tulee pesemällä.
Minun molemmat solukämppäni olivat muutaessani siistissä ja puhtaassa kunnossa, yhteiset tilat mukaanlukien. Niihin oli mukava järjestää tavarat.
Avomieheni ja minun muuttaessa perhekaksioon (kolmas kämppäni)asunto oli aivan järkyttävässä kunnossa. Pinnat olivat tahmeat ja joka puolella moskaa. Kylppäriä ei oltu puhdistettu varmaan vuosiin. Meitä ennnen siellä asui jokin lapsiperhe, jonka ansiosta saimmekin sitten muuton jälkeen kuurata asuntoa puoleen yöhön, että saimme tavarat paikoilleen.
ei ollut kukaan ottanut varsinaisesti vastuuta, mutta kyllä ne ok olivat. Tietysti jynssäsin pytyn ensimmäisenä. Soluhuone on ollut tavallisesti ihan siisti, joskin pölyinen. Yksi soluhuone haisi niin järkyttävästi tupakalta, että piti pyytää maalauttamaan se. Tupakka haisi siitä huolimatta vielä maalinkin läpi. Viidessä eri soluasunnossa olen asunut, ei ole suuria ongelmia ollut tätä tupakkahuonetta lukuun ottamatta.