Jos tyttövauvalla on hennot tummat viiksenhaivenet, käsivarsissa karvoja
Ja jaloissa, niin veisitkö laserointiin, sokerointiin vai ajaisitko itse? Entä jos huomaisit, että samaisella lapsellasi on "YK", eli yhdistyneet kulmakarvat, niin miten aikaisin alkaisit nyppiä? Heti laitokselta vai myöhemmin?
Kommentit (6)
Meilläkin tytöllä oli otsalla karvoitusta, mutta hävisivät sitten jossain vaiheessa.
lähtien karvaisia. Teini-iässä asia oli ongelma ja aikuisena vielä suurempi, molemmilla pco (karvaisuus oli heidän oire).
(vaan yli vuoden vanha) ja olen itsekin melko karvainen. Sheivaan kyllä sääret ja kainalot, nypin naamaani.
Ap
Mun tyttövauvalla oli ja on vieläkin karvaiset korvalehdet ja olkapäät. Samoin kulmakarvoista näyttäis tulevan aika komeat. Reisissäkin näkyy tummaa karvaa. Karvaisia ollaan minä sekä isänsä, lapsiparka... :D
sitten, kun asiasta tulee vähän riesaa, opetellaan ensin kainalokarvat ajamaan, sitten tarvittaessa muutakin.
Karvallisena tyttönä ei Suomessa usein ole hyvä olla.
Vaan reaktio siihen, kuinka epäluonnollisina naiset "ylipäätään" karvoitusta pitävät.
Itselläni on pieni tummatukkainen tyttö, jolla totisesti kasvaa tummaa karvaa käsissä, selässä, jaloissa. On myös viiksenhaivenet, kulmakarvat yhdessä ja tosi paksu kihara tukka. Lapsen isä on saksalainen, ei mitenkään erityisen "etelämaalainen".