Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tilenteessa teillä on ollut vieras kuin kotonaan, ja vähän liiaksikin?

Vierailija
12.01.2013 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta korkkaanpa ketjun kuitenkin.

Eli yhden kaverin mulle kohtuullisen vieras poikaystävä tuli sen mun kaverin kanssa mun luo käymään. Hän rojahti saman tien sohvalle, nosti jalat pöydälle ja pisti telkkarin päälle. Pieni juttu mutta aika junttimaista. En mä nyt mitään ylenmääräistä sievistelyäkään kannata, mutta jotenkin tuo poikkesi siitä käyttäytymismallista johon mä olen tottunut.

Ennen kuin joku tulee kiljumaan, että v-tun nipo, niin tuo tosiaan ei ollut mikään iso eikä ongelmallinen juttu, tuli vaan heti mieleen kun näin otsikon.

Vierailija
2/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän jääkaappi ei ole hänelle kylmäsäilytystila, jonka hän voi tyhjentää viedäkseen ruuat opiskelijakämppäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mikään paha, mutta pisti silmään. Miehen veli vaimoineen istui meillä ja siinä sohvilla jutusteltiin. Katselin, että molemmilla on jalat sohvalla ja se pisti silmään sillä, ettei me itse oltu ikinä pidetty niillä sohvilla jalkoja. No ne oli uudet sohvat, sittemmin ollaan opittu itsekin nostamaan jalat niille sohville. Huomasin vaan, että jotkut osaavat olla kyläpaikoissakin aika rennosti.

On sitten mun sukulaisista useampikin tullut ruokapöytään alushousuissa ilman päällyshousuja. Toki niin ei tule tehtyä kuin lähisukulaisten luona tai muuten hyvin tutuissa paikoissa. Mutta syynä ei ole kotosa olo vaan käytännön syyt, että päällyshousut on lietelannassa tai vastaavassa. Todellakin otan ruokailijat tupaan mieluummin alushousuissa kuin lantaisissa housuissa.

Vierailija
4/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kylään ja hänen 2v lapsensa alkoi vinkumaan ruokaa( 15 min päästä). meillä ei ollut ruoka aika vielä lähelläkään mutta oli pakko alkaa keittämään tälle makarooneja kun muutakaan ei ollut. kahvit pullineen olisin tarjonnut jossain vaiheessa. ja muutenkin tyyppi asuu aina monta tuntia ja syö yms..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme