Oletko koskaan huomannut sellaista omalla kohdallasi, että
jos joku mies on sinuun ihastunut kaukaa, esim. työkaveri, johon et ole kunnolla tutustunut ja säkenöi välilläne ja sitten kun tutustutte toisiinne tarkemmin esim. työpaikan kahvitauoilla ja alat kertoa omasta elämästä, vaikkakaan ei liikoja, mutta kuitenkin tutustuminen alkaa, niin miehen kiinnostus lopahtaaa. Jos, niin mistä sellainen arvelet johtuneen?
Kommentit (6)
no niistä sun jutuista lopahti. Ei oo muuta syytä.
ja lapsista en yleensäkään puhu töissä kuten en miehestäkään. ap
ollut sellainen kuin se kuvitteli? Minulle käynyt noin vaikka kuinka monesti enkä nyt mitään muuta syytä keksi. Mutta jos sinulla on jo mies ja lapsia niin ei kai nuo ihastuksen lopahtamiset kauaa harmita.
ollut sellainen kuin se kuvitteli? Minulle käynyt noin vaikka kuinka monesti enkä nyt mitään muuta syytä keksi. Mutta jos sinulla on jo mies ja lapsia niin ei kai nuo ihastuksen lopahtamiset kauaa harmita.
vähän kolahti itsetunto, mutta eikai siitä sen enempää. No, mun mielestä pieni flirtti ja ihastus piristää työpäivää, mittään muuta ei ollut tarkoituskaan olla. Miten olet päässyt yli ja onko ollut työkaverista kyse? ap
Mistä sen ihastumisen voi toisesta varmasti tietää? Ja mikä on flirttiä ja mikä ns. normaalia sosiaalisen miehen käytöstä työkavereita (niitä viehättäviä) kohtaan? Jos mies ei suoraan kerro. Katseetkin naiseen voivat olla vain oman egon pönkitystä miehelle. Lisäksi katse voi olla ns. vahinko tai kohde muistuttaa jotakin/jostakin. Toistuva vilkuilu on kyllä asia, joka pistää minut sekaisin. Pitkiä katseita vaihdetty myös. Sen takia erääseen ihastuinkin. Mitään ei tapahdu. Jopa viileähköä käytöstä mieheltä, kun aivan lähietäisyydelle osuu. Ehkä olen niin ruma ja omituinen, että kiusallaan tuijottelee! Ei kannata työpaikalla kovin suuria odottaa miehen tunteista.