Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

illalla tarkoitus toinen mies mukaan

Vierailija
12.01.2013 |

nyt jännittää, ollaan puhuttu kolmannesta pyörästä, fantasioitu. nyt vissiin tänä iltana toteutuu.. jännittää. Äijät soitti, oli kelkkailemassa että sauna lämpiämään. vissiiin tuo kaverikin tietäå mikä meininki tahtoo olla meillä tänään.

Muilla ollut tälläistä, nyt mulla jo niin, hitsi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ja tehdään sitä aina n. kolmen kk välein.

Riippuu parien menoista. Itseäni ja miestäni himottaisi tehdä useamminkin, mutta tuttavat eivät ole innostuneet seksitapaamisista useammin, käydään toki kylässä siinä välissä. Meileemme onkin tullut, että heillä on useampia pareja kierrossa ja meillä on tarkoituksena myös laajentaa reviiriämme.

Nauti illastasi.

Vierailija
2/3 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jännittää, ollaan puhuttu kolmannesta pyörästä, fantasioitu. nyt vissiin tänä iltana toteutuu.. jännittää. Äijät soitti, oli kelkkailemassa että sauna lämpiämään. vissiiin tuo kaverikin tietäå mikä meininki tahtoo olla meillä tänään.

Muilla ollut tälläistä, nyt mulla jo niin, hitsi.

No miten meni ja miltä maistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jännittää, ollaan puhuttu kolmannesta pyörästä, fantasioitu. nyt vissiin tänä iltana toteutuu.. jännittää. Äijät soitti, oli kelkkailemassa että sauna lämpiämään. vissiiin tuo kaverikin tietäå mikä meininki tahtoo olla meillä tänään. Muilla ollut tälläistä, nyt mulla jo niin, hitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan