Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehitysvammaisista tehtiin dokumentti nimeltä Kovasikajuttu,

Vierailija
12.01.2013 |

koska juttu on niin, että kehitysvammaiset ovat kovia sikailemaan, esimerkiksi kiroilemaan, tappelemaan, juomaan alkoholia, riehumaan, häiriköimään, naimaan ja tekemään aviottomia lapsia, joista he eivät itse kuitenkaan hoida, vaan kyseiset lapset jäävät yhteiskunnan vastuulle ja heidät sitten hoidetaan ja elätetään terveiden ihmisten verorahoilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta ei ollut ollenkaan paha. Siinähän kerrottiin aika pitkälle siitä bändistä, minkä nämä kehitysvammaiset ovat tehneet.

Ainut mikä minua siinä häiritsi oli se kun yksi niistä miehistä oli suihkussa, niin näytettiin sen munat ja kaikki.. Ei olisi terveeltä näytetty varmastikkaan.

Vierailija
2/3 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta ei ollut ollenkaan paha. Siinähän kerrottiin aika pitkälle siitä bändistä, minkä nämä kehitysvammaiset ovat tehneet.

Ainut mikä minua siinä häiritsi oli se kun yksi niistä miehistä oli suihkussa, niin näytettiin sen munat ja kaikki.. Ei olisi terveeltä näytetty varmastikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytetään aina kaikki ;) Tää on tätä kaksinaismoralismia.

Veikkaisin, että kehitysvammaiselta naiselta taas ei näytetettäisi kaikkea, sillä näky voisi sotia naisihannetta vastaan.

Tämä meni nyt vähän ohi...