Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva vierastaa miehen lapsia. Kiva vkl tulossa.

Vierailija
11.01.2013 |

Vierastus pahimmillaan eikä meinaa rauhoittua kuin tissille, muuten huutaa pää punaisena. Vierastaa nyt sitten noitakin, jee :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen vierasti isäänsä parin kuukauden ajan niin kovasti, että illat oli pelkkää huutoa ja minussa kiinni roikkumista. Todella herttaista ja mukavaa perhe-elämää. Tämä ajoittui jonnekin ikävälille 6-8 kk.

Ja ennen kuin kukaan sanoo mitään, niin isä oli ihan normaaleissa toimistotöissä tyyliin klo 8-16 päivittäin ja muun ajan kotona.

Vierailija
22/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva vierastaa sisaruksiaan niin missähän vika?

Onko minun vikani, että nämä lapset asuvat äidillään? Tuskin minä sentään heidän asumisistaan päätän :D Mutta säälitään vain miehen lapsia, mitä sen väliä että vauvalle on tulossa ei-niin-kiva vkl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myykää ne isommat lapset.

Vierailija
24/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nimittäin ovat isänsä luona kodissa varmaan ihan säännöllisesti. Yleensä vauvat kun eivät vierasta kovin vieraitakaan _lapsia_, niin teillä vauva vierastaa tuttuja lapsia.

Luulen, että vauva vain vaistoaa sinun negatiivisen asenteen miehen lapsia kohtaan. Näin reagoi sinun vihaasi.

Minä siis vihaan mieheni lapsia, millähän perusteella? Vauva 4kk on tavannut heidät elämässään alle 10 kertaa, eli vieraita ovat vauvalle! Ja nämä tapaamiset on sopinut mies eksänsä kanssa jo vuosia sitten.

Vierailija
25/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minun vikani, että nämä lapset asuvat äidillään? Tuskin minä sentään heidän asumisistaan päätän :D Mutta säälitään vain miehen lapsia, mitä sen väliä että vauvalle on tulossa ei-niin-kiva vkl.

syö pääs ja katoa sen oman äpäräs kanssa!

totisesti säälin noita miehen lapsia,ketkä ovat saaneet tollasen harpun äitipuolekseen!

Vierailija
26/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva vierasti anoppia. Nykyään tykkää hirmuisesti. Uskon, että vauva vaistosi minun negatiiviset vibani, ja ei siksi halunnut anopin syliin. Uskon, että teidän kohdalla on samasta ilmiöstä kyse.

Vierailija
27/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että vauva vain vaistoaa sinun negatiivisen asenteen miehen lapsia kohtaan. Näin reagoi sinun vihaasi.

Vierailija
29/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauva väitä, että äiti vihaa tulevaisuudessa niitä maksalaatikkolapsia (kun vauva itse on se rusina) vaan vauva aistii, että äiti ei pidä niistä nyt.

Vierailija
30/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei mitään pahempaa ongelmaa vauvalla!

Vierailija
31/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

totisesti säälin noita miehen lapsia,ketkä ovat saaneet tollasen harpun äitipuolekseen!

vaikka äitinsä hoiviin, että isä sais tavata lapsiaan, ettei VAUVALLA OLIS NIIIIIIIIIN KAAAAAMAAAAAAAAAALAAAAAA VIIKONLOPPU!!!!!!!! Ai perseensuti että vittuttaa nää ämmät!! Ps. Meidänkin vauva (nykyään taapero) tapasi (tapaa) isoveljeään (miehen poikaa) vain joka toinen viikonloppu, niin ei ollut (ole koskaan ollut) mitään ongelmaa, vaan enneminkin riemu on ollut suurta molemmin puolin kun sisarukset tapaa toisiaan..

No mut tää oli taas jonkun happaman, katkeran, jätetyn av-mamman perjantai-illan provo, kun vihaa niin kovasti ex-miehensä nyksää, niin pitää demonisoida kaikki uusperheet ja äitipuolet.

Tai jos OIKEASTI joku äitipuoli on noin hirveä ihminen, niin toivon todella että mies ottaa lapsensa ja jättää tuollaisen harpun.

Vierailija
32/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän erilaisia vastauksia kuin mitä odotin. Eli äitipuolen lapsi on yhtä saatanasta kuin äitipuoli itse? Kiva asenne teillä pientä vauvaa kohtaan.

En minä voi täältä vauvan kanssa mihinkään lähteä. Käytiin mummolassa ja sielläkin vierasti niin että oli pakko lähteä, mummoaan sentään tapaa pari kertaa viikossa ja silti pelkkä naaman näkeminen sai itkun aikaiseksi.

Väännetään nyt vielä rautalangasta, että ei mulla ole mitään miehen lapsia vastaan. Tuossahan ne menee enkä olisi odottanut, että vauva heitä vierastaa, vaikka olisihan se toisaalta pitänyt arvata kun vierastaa kaikkia muitakin paitsi minua ja isäänsä - ja isääkin vierasti, kun tämä oli ollut 2 päivää poissa.

Ap

Vierailija
33/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka äitinsä hoiviin, että isä sais tavata lapsiaan, ettei VAUVALLA OLIS NIIIIIIIIIN KAAAAAMAAAAAAAAAALAAAAAA VIIKONLOPPU!!!!!!!! Ai perseensuti että vittuttaa nää ämmät!! Ps. Meidänkin vauva (nykyään taapero) tapasi (tapaa) isoveljeään (miehen poikaa) vain joka toinen viikonloppu, niin ei ollut (ole koskaan ollut) mitään ongelmaa, vaan enneminkin riemu on ollut suurta molemmin puolin kun sisarukset tapaa toisiaan..

No mut tää oli taas jonkun happaman, katkeran, jätetyn av-mamman perjantai-illan provo, kun vihaa niin kovasti ex-miehensä nyksää, niin pitää demonisoida kaikki uusperheet ja äitipuolet.

Tai jos OIKEASTI joku äitipuoli on noin hirveä ihminen, niin toivon todella että mies ottaa lapsensa ja jättää tuollaisen harpun.

sun vauvan riemu oli jo parikuisena mahtava, kun tapasi veljeään? :DD Salli mun nauraa. Btw: Jos sinun vauvasi ei vierastanut ketään, niin ei se tarkoita että muidenkaan vauvat eivät vierastaisi...

Vierailija
34/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa kanssa mummolaan tai mökille ja minä jäin vauvan kanssa kahden kotiin. Näin meillä kukaan ei joutunut kärsimään.

Suosittelen, että ehdotat samaa miehellesi eli vuokraa vaikka mökin, jos ei ole omaa ja sinä jäät vauvan kanssa kotiin vierastamaan.

Vierailija
35/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sitten sitä mieltä, että lasten tulo pitää perua kun vauva nyt kovasti vierastaa? Vauvat vaan vierastaa aikansa, voi myös antaa parkua hetken ja totuttaa vauvaa vieraisiin ihmisiin, puhut vauvalle rauhallisesti, että tietää äidin olevan lähellä. Laulelet ja juttelet. Jos pinnisti on tiukalla itkusta ja olet hermostunut, vauva vaistoaa sen ja itku on silloin herkemmässä. Selviätte viikonlopusta, tällaista se elämä on vauvan ja perheen kanssa, täytyy totutella uusiin tilanteisiin ja oppia toimimaan aina tilanteen vaatimalla tavalla. Olet selvästikin esikoisen äiti ja epävarma, rauhoitu ja ota hetki kertallaan. Jos alkaa väsyttää niin vauva vaunuihin ja ulos, lenkkeillä voi monta kertaa päivässä, noin pienimmän nukkuu varmaan paljon? Menette vielä vuorotellen ulos niin ei tartte nähdäkään toisianne montaa hetkeä päivässä..

Vierailija
36/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sitten sitä mieltä, että lasten tulo pitää perua kun vauva nyt kovasti vierastaa? Vauvat vaan vierastaa aikansa, voi myös antaa parkua hetken ja totuttaa vauvaa vieraisiin ihmisiin, puhut vauvalle rauhallisesti, että tietää äidin olevan lähellä. Laulelet ja juttelet. Jos pinnisti on tiukalla itkusta ja olet hermostunut, vauva vaistoaa sen ja itku on silloin herkemmässä. Selviätte viikonlopusta, tällaista se elämä on vauvan ja perheen kanssa, täytyy totutella uusiin tilanteisiin ja oppia toimimaan aina tilanteen vaatimalla tavalla. Olet selvästikin esikoisen äiti ja epävarma, rauhoitu ja ota hetki kertallaan. Jos alkaa väsyttää niin vauva vaunuihin ja ulos, lenkkeillä voi monta kertaa päivässä, noin pienimmän nukkuu varmaan paljon? Menette vielä vuorotellen ulos niin ei tartte nähdäkään toisianne montaa hetkeä päivässä..

Mutta ei tää kivaakaan ole, kun alkaa itkeä jo vieraita ääniäkin. Äsken teinkin pienen vaunulenkin ja vauva jäi vaunuihin nukkumaan, toivottavasti nukkuu sen verran että isommat menevät pian nukkumaan (n. klo 21).

Täytyy varmaan huomenna passittaa mies ja lapset mummolaan, jos meno on ihan mahdotonta...

Vierailija
37/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mitään ihmeempää mielipidettä tähän asiaan ole. Vierastaa kun vierastaa, ei se ole mielipideasia. Vai mitä tarkoitit? Ei mies tietenkään mitenkään ilahtunut ole.

Ap