Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä? Vuorotyötä tekevä mies, erityislapsi ja miehen harrastus...

Vierailija
10.01.2013 |

Mies on töissä usein niin, että ei näe poikaa kuin aamulla tai pari tuntia illalla. Poika eskarissa. Mies on ahkera paiskimaan töitä ja nytkin on mennyt lupautumaan tuplavuoroon eli kellon ympäri paiskii lauantainakin hommia...hänellä on harrastus, johon ei ehdi usein osallistumaan mutta nyt se osuisi vapaapäivälle. Mies tahtoisi kovasti mennä ja yleensä en sanoisi mitään, mutta viime viikkoina hänen ja lapsen yhteinen aika on jäänyt mitättömäksi, puhutaan muutamista tunneista. Tämä näkyy niin, että poika on selvästi harmissaan tilanteesta ja juttelee sellaista kuten "en rakasta isiä yhtä paljon kuin äitiä" (minä olen päivätyössä ja lapsi kanssani muut ajat). Niinpä otin miehen kanssa puheeksi tämän ja pyysin häntä harkitsemaan vielä ajankäyttöään, kun töistä ei kerran suostu tinkimään.

Mitä te tekisitte? Kuten jo sanoin, en tahdo nipottaa mutta koen ettei tämä ihan näinkään toimi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin olen yrittänyt puhua että onko pakko harrastaa ihan aamusta iltaan yhden päivän aikana, mutta mies tai harrastusporukka eivät jousta tässä(kään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla