Laitatko ripsiväriä ripsien molemmille puolille?
En ennen laittanut, en edes tiennyt, että kuuluu laittaa, ennenkuin se stylisti Tuhkimotarinoita-ohjelmassa paasasi siitä miten rumannäköistä kun ihmiset laittaa ripsiväriä vain yläripsien alapuolelle, eikä lainkaan päälipuolelle.
Kommentit (18)
sillä tavalla saan ilman ripsien taivutusta myös nätisti kaartuvat ripset. Jos laitan ripsaria ylöskin, niistä tulee rumat suorat tönköt. Ja ihan tarpeetonta minusta se yläpuolelle laitto, ainakin jos on tummat ripset kuten minulla. En tiedä sitten onko se sitten hullun näköistä jos on vaikka ihan vaaleat ripset ja laittaa mustaa ripsaria vain alapuolelle.
Ajattelen, että ripset on niin ohuet kuitenkin, että kun yhdeltä puolelta laittaa väriä kyllä levittyy toisellekin puolelle ja toisekseen kun on muutenkin mustat ripset niin kyllä se riittää.
Sitä paitsi jos laittaa yläpuolelle niin ripset eivät enää kaarru kauniisti ja niistä tulee tönköt ja rumat.
Taivutan ripset ensin ja sitten laitan ripsien alapuolelle ripsaria. En ole nähnyt mitään tarvetta laittaa myös yläpuolelle.
Laittaako joku oikeasti molemmille puolille? Ei kai? :D
Ajattelen, että ripset on niin ohuet kuitenkin, että kun yhdeltä puolelta laittaa väriä kyllä levittyy toisellekin puolelle ja toisekseen kun on muutenkin mustat ripset niin kyllä se riittää.
Sitä paitsi jos laittaa yläpuolelle niin ripset eivät enää kaarru kauniisti ja niistä tulee tönköt ja rumat.
Ei mun ripset ainakaan niin paksut ole, etteikö väri levittyisi molemmille puolille vaikka vaan alapuolelta laittaakin.
Varmaan jotain ripsivärimyyjien propagandaa että sitä muka kuuluisi laittaa molemmille puolille.
Sitä paitsi jos laittaa yläpuolelle niin ripset eivät enää kaarru kauniisti ja niistä tulee tönköt ja rumat.Ei mun ripset ainakaan niin paksut ole, etteikö väri levittyisi molemmille puolille vaikka vaan alapuolelta laittaakin.
Varmaan jotain ripsivärimyyjien propagandaa että sitä muka kuuluisi laittaa molemmille puolille.
molemmille puolille, minulla paksut ja hyvin vaaleat punertavat ripset.. näyttää kamalalta kun yläpuoli jää ihan valkoiseksi ja on vielä kunnolla jyystettävä yläpuolelle juureen että ne peittyy... onnekkaita te joilla on tummat luonnostaan
Sitä paitsi jos laittaa yläpuolelle niin ripset eivät enää kaarru kauniisti ja niistä tulee tönköt ja rumat.Ei mun ripset ainakaan niin paksut ole, etteikö väri levittyisi molemmille puolille vaikka vaan alapuolelta laittaakin.
molemmille puolille, minulla paksut ja hyvin vaaleat punertavat ripset.. näyttää kamalalta kun yläpuoli jää ihan valkoiseksi ja on vielä kunnolla jyystettävä yläpuolelle juureen että ne peittyy... onnekkaita te joilla on tummat luonnostaan
Mä värjään aina välillä vaikka ne ei mitenkään erityisen vaaleat ole muutenkaan.
Laittaako joku oikeasti molemmille puolille? Ei kai? :D
tämä oli ihan uutta tietoa ja olen sentään pitkästi yli 4-kymppinen!
Tuntuu että sotkisin poskeni jos yrittäisin. En myöskään kyllä usko että kukaan huomaa onko ripsaria kummallakin puolella, sen verran nysät ripset minulla on.
kyselee ei aloittaja.
minä laitan alapuolelta yläripsiin mutta alaripsiin en ollenkaan. Tulee kamalan tuhruisen näköiset minun silmistä jos laitan alaripsiinkin. olen vaalea.
Mielestäni kyllä kun alapuolelta laittaa, niin ne harjaksen osuu myös yläpuolelle ja sieltäkin värjääntyy, en ole ikinä edes kuullut, että pitäisi päältä jotenkin erikseen laittaa...
Laitan tosiaan molemmille puolille ja mulla se ei mitenkään haittaa ripsien kaartumista! Teen sen niin että laitan harjan sinne yläpuolelle tyveen ja sitten kerran pyöräytän sellasella ylöspäin suuntautuvalla liikkeellä! Loput laitan ja "asettelen" ripset sitten alapuolelta.
Ja mulla kaarevat pitkät ripset luonnostaan, joten ripsentaivuttajaa en ole ikinä käyttänyt!
Että joo alaripset meikkaan myös, mutta ne vain päältäpäin :)
kyselee ei aloittaja.
minä laitan alapuolelta yläripsiin mutta alaripsiin en ollenkaan. Tulee kamalan tuhruisen näköiset minun silmistä jos laitan alaripsiinkin. olen vaalea.
Mulla on erittäin pitkät mutta harvat alaripset ja tulee kamala hämähäkkimäinen vaikutelma jos laitan niihin ripsiväriä.
koska on niin vaaleat tyvet ja pelkkä alapuolelle laittoi ei värjää tyviä yläpuolelta.
Jää muuten sellainen vaalea raja.
Laitan vaan alapuolelle yläripsiin, mutta kerran kun otin itsestäni kuvan niin että tuli tuolta ylhäältäpäin se kuvakulma, niin huomasin saman vaalean rajan. :O
Enkä edes latvoihin asti. Mulla on niin pitkät ripset, että mahtaisin olla aika mustasilmäinen jos päältäkin vuoraisin.
Värjään kyllä ripsiäni, varsinkin kesäisin, mutta ripsari on niin paljon raskaampaa.
Mä en kyllä meikkaa kun juhliin.