Koukussa Candy Crushiin?
Voi apua! On kyllä koukuttava peli! Kohta varmaan harhaudun ostamaan maksullisia lisäominaisuuksia...
Kommentit (7)
Nyt vaan oon tosi pahasti jumissa (level 183), varmaan kymmenettä päivää. Jokseenkin kummasti peli-ilo kaikonnut kun tuntuu että on puhtaasta tuurista kii toi kenttä (pelkästään kaks hyytelöpalaa pitää hävittää, mutta pisteitä tarvii 100´000, joita ei tunnu saavan mitenkään).
Kannattaa kattoa youtubesta videoita, itte oon päässy niiden avulla muutaman hankalan kentän läpi :)
oon nyt tasolla 75 ja ne alkaa olla jo semmosia, että kohta on kyllä pakko ostaa joku maksullinen apuri..
Olen tosi alussa, kenttä 20 tai jotain, siinä pitää saada 40 000 pistettä minuutissa...joo ei ihan onnistu. Ennätys on 15 000.
Mitään boostereita en ole ostanut, mutta tasojen avaamisen on mennyt muutama euro.
Mä pelaan sitä normaalia king.comissa.
t. se joka on huono
Mä olen jo toista päivää jumissa kentässä 33 (säälittävää, tiedän). Tää on oikeasti eka kenttä jota en tunnu pääsevän läpi sitten millään! Huonoa tuuriakin on ollut: ei ole pystynyt pitkiä ketjuja rakentamaan oikeastaan kertaakaan tai hyödyntämään erikoiskarkkeja.
Vielä en ole kuitenkaan sortunut ostamaan lisäelämiä, tympii tosin odotella elämien kertymistä... :/
mutta rassaa kun olen itse siinä niin HUONO! Olen pelannut sitä monta kymmentä kertaa, mutta tulos on aina ihan surkea verrattuna muihin pelaajiin.
Onko vinkkejä miten parantaa suoritustaan? Tiedän siis tietysti nuo erikoiskarkkiyhdistelmät, mutta en vain jotenkin saa niitä tarpeeksi aikaiseksi.