Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tärkeä linkki, Monte Feliz/Finnmatkatkoille tarkoitettu

Vierailija
08.01.2013 |

Hei!

Tässä linkki sivuille, jonka takia olin erittäin huolestunut henkilökunnan epämääräisen käytöksen vuoksi. Tämä ei ole edes mikään vanha keskustelu. Lukekaa huolella, itselle ainakin tuli epäilyttävä olo hotellista :(http://keskustelu.suomi24.fi/node/11121312

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sanotaanko näin, että suomi24 sivuston keskustelupalsta ei ole niitä luotettavimpia, joten en ottaisi ihan todesta tuota.

Trolliksihan tuota jo epäilläänkin.

Vierailija
2/4 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kuitenkin hyvä tarkistaa, on aika vakavia syytöksiä hotellin henkilökuntaa vastaan. On se kurjaa jos ja kun ihmiset keksivät tälläisiä perättömiä tarinoita, ja mistä ihmeestä ne keksivätkin tälläistä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kiitos lähettämästäsi linkistä. Kävinkin jo tuolla toisessa ketjussa kertomassa, että emme ole Suomen päässä kuulleet asiasta aiemmin ja olen lähettänyt viestiä Gran Canarialle ja pyytänyt asiasta selvitystä. Palaamme asiaan heti lisätietoja saatuamme.

Ystävällisin terveisin,

Mimmi/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
4/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!! Siis Bahia on todella hyvä paikka ja palvelu on loistavaa!!MUTTA kuten MISSÄ tahansa muuallakin niin Bahiassakin voi tapahtua varkauksia!!TÄSTÄ syystä oppaat suositteleekin tallelokeron ottamista!! Valitettavasti kuka tahansa pääsee hotelli alueelle ja tämä on ihan kaikkialla sama!!!ei pelkästään Bahiassa...Aika vaikeeta kontrolloida ihmisiä elleialue ole joku aidattu vankila!!! mitä tulee henkilökuntaan kaikki eivät valitettavasti puhu englantia!!! Itse olen ollut kyseisessä paikassa useana vuonna oppaana ja jos mitä ongelmia oli niin niihin puututtiin heti!!! Pitkän opasuran aikana vastaan on myös tullu monet kerrat että muut lomalaiset varastaa toisilta!

Toivottavasti ei ongelmia tule ja loma on huippu, sillä Bahia on yhä yksi parhaimmista työpaikoista missä oon ollu.... :)