Harmittaa kun Jumala ei järjestä mulle lottovoittoa
Joo tiedän, käyttäisin se itsekkäästi enkä muutenkaan ole mikään hyvä ja pyhä ihminen joka ansaitsisi moista. Jos mahdollista, pimittäisin rahat jopa mieheltäni. En tiedä tosin onnistuuko millään kun verotiedot on julkisia... eli joku saattais huomata isot pääomatulot sitten jatkossa. Pitäsi varmaan äkkiä lahjoittaa suurin osa pois ja pitää sitten jäljelle jääneitä rahoja sukanvarressa...
Mutta mä olen kuitenkir ruinannut sitä voittoa jo tosi kauan. En oikeastaan voi ymmärtää, miksi Jumalalla on strategiana pitää uskovaiset köyhinä, onnettomina ja vainottuina. Mikä idea siinä on? Kivempi olisi kun pitäisi huolta aineellisesta hyvästä...
Kommentit (8)
Joku on joskus sanonut, että Jumala koettelee niitä joita rakastaa. Toisinaan se vaan tuntuu niin kohtuuttomalta. Kaikella lienee kuitenkin tarkoituksensa.
Jumalahan on luvannut että kun useampi rukoilee jotain yhdessä sovittua niin se toteutuu. Voisin sitten raportoida tänne mikä oli tulos.
t. ap
Mutta mä olen kuitenkir ruinannut sitä voittoa jo tosi kauan. En oikeastaan voi ymmärtää, miksi Jumalalla on strategiana pitää uskovaiset köyhinä, onnettomina ja vainottuina. Mikä idea siinä on?
Eihän siinä sen ihmeellisempää ideaa olekaan takana, kuin ettei Taivaskeijuja ole olemassakaan. Kovalla työllä, oli sitten aivoilla tai lihaksilla, tässä maailmassa muutoksen saa varmimmin aikaan. Käyttäisit sinäkin tuon ruinaamiseen tuhlatun ajan johonkin hyödylliseen.
Ruinaisit edes ennemmin neljän euron malariaverkkoa sitä tarvitsevalle lapselle.
jonkun ihanan söpön kauniin pikkiriikkisen sisustusblogin kirjoittaminen...
onko jumala veikkauksen palveluksessa? no ilmankos persaukiset aina voittaa ja sitten ne on taas köyhiä nopeasti ja velkaantuneita ja sitten tapetaan itsensä kun ei osattukaan rahaa käyttää. tai osattiin liiankin hyvin kun kaik män eikä piisantkaa. ai se oli jumalan kepposia tuokin lotto. mitenkäs häärääkö se siellä pokeripöydissäkin?
mutta siitä syystä että koen uskovani Jumalaan enemmän kuin kirkko. Jos kirkko hoitais hjommansa kunnolla mullakin olis ehkä enemmän synnitnuntoa ja olisin lähempänä Jumalaa ja kokisin kaiken mielekkääksi - rahalla tai rahatta.
Mut kyl kelpais raha nyt. Edes sen verra että sais velat maksettua ja vois edes ostaa vaatteita ja syödä kunnolla. Mut mielelle mä en miljoonia antais. Se alkais just ökyilemään sairaasti ja ostamaan kaikkee turhaa ja sitä mä en siedä. Ehkä pitäis vaan sit kylmästi sanoa että mies saa sen puoltoistasataa tonnia mitä tarvitaan velkoihin ja loput pysyy mun takana. Lapsille vois sitte ostaa kunnon vaatteet, mopoautot/autot ja muut ihan välttämättömät. Uudet tietokoneet saisivat kyllä ansaita itse.
ap
taisit jo vastata omaan kysymykseesi.