Perhekerhoilijat, onko kerhoilu teille viikon piristys vai välttämätön paha?
Minulle se on jotenkin niin pakkopullaa. Pakko vaan yrittää lasta jaksaa viedä sinne leikkimään.
Aamut on aina pilalla sen kerhon takia minulla..
Kommentit (6)
käyt kerhossa, jos on niin kamala rasitus? Etsikää parempia kerhoja tai harrastuksia!
On kai niitä muitakin vaihtoehtoja. Minkä ikäinen lapsi?
Itse käyn perhekerhossa lähinnä siloin kun huvittaa, en joka viikko.
En jaksa sitä akkojen miesten haukkumiskerhoa joka viikko kuunnella, joten aika harvakseltaan käydään. Joskus ihan kiva vaihtelu lasten päivään.
Pari kertaa viikossa ainakin käydään. Lapsi tykkää kun näkee muita pieniä, on ainut lapsi. Minä tykkään jutella muiden äitien kanssa eikä tule tehtyä vaan kotitöitä, vaan lapsi saa koko huomioni.
mutta nyt tykkään kovasti käydä. Meillä Porvoossa ainakin henki siellä on tosi hyvä ja suopea, vaikka voi olla vähän vaikea aluksi "tutustua" (itse olen muutenkin hitaasti lämpeävä). Silloin kun en tykännyt niissä käydä, niin otin lehden tai kirjan mukaan ja jätin keskustelut muiden kanssa väliin. Nyt en meinaa edes ehtiä juttelemaan "tarpeeksi monen" kanssa. :)
Oletko muuten masentunut tai jotenkin väsähtynyt? Itse olin TOSI poikki silloin, kun en viihtynyt ja näinäkin kaiken vähän sellaisten "en kestä tätä"-aurinkolasien läpi. Muistatko huolehtia itsestäsi?
koska muut kerhoilijat ovat kavereitani. Kätevää nähdä kaikkia kerralla.