Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako lapsesi kaveerta lapsen kanssa, jonka vanhemmat polttavat tai käyttävät alkoholia

Vierailija
07.01.2013 |

Lapsen iällä ei väliä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan eivät ole kännissä kun lapsi on heidän luonaan.

Vierailija
2/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten tekemisistä, tämän pidän pääsääntönä. itse olen alkoholistiperheestä jossa tupakoitiin ja oli perheväkivaltaa ja jos noi olis ollu kaverikriteereinä, ei minulla olisi ollut yhtään ystävää.

Onneksi toiset vanhemmat ilmeisesti ymmärsivät etten minä vanhemmileni mitään voi ja itse näin aikuisena olen menestynyt ja ilman päihdeongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä todellakaan tiedä kaikkien lasteni kavereiden vanhempien alkoholinkäytöstä tai röökaamisesta. Ei tule mieleen heti kysyä.

Vierailija
4/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti ihan täysjärkisiä ovat, usko pois.

Vierailija
5/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ymmärtänyt kysymystä. Jos vanhemmat polttaisivat sisällä tai olisivat alkoholisteja, niin asia olisi vähän eri, ja olisin lapsen kaverista huolissani. Mutta totta kai siltikin saisivat olla kavereita.

Vierailija
6/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tee lapsesta sen huonompaa.

Vierailija
7/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko lapset saavat olla ulkona tai tulla meille leikkimään. Omiani en päästä heille jos en itse ole mukana.

Vielä ei lapset ole pyytäneet päästä ko. perheeseen leikkimään. Yritän kuumeisesti miettiä mitä sanon lapsille syyksi kun en päästä heitä.

Ollaan ko perheen äidin pyynnöstä oltu pari kertaa heillä kylässä. Heillä on aivan järkyttävän likaista. Olkkarissa oli pari tuhkakuppia täynnä tumppeja. Ja vaikka äiti olikin kondiksessa isällä oli selvästikin krapula. Aika pian olen keksinyt tekosyyn lähteä kotiin. Kotona lapset kysyivät miksi heillä haisee niin pahalle.

Lasten synttäreiden aikaan olemme aina kieltäytyneet kutsusta jollakin verukkeella. Lahjan olemme kuitenkin antaneet ja j

Vierailija
8/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. puhua sille joukkuekaverilleen, jonka isä tupakoi.

Saati sitten syöttää sille pelaajalle, jonka äiti oli ollut ravintolassa toissa viikonloppuna ja juonut viiniä siellä , oikein kaksi lasillista:O

Vierailija
9/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko lapset saavat olla ulkona tai tulla meille leikkimään. Omiani en päästä heille jos en itse ole mukana.

Vielä ei lapset ole pyytäneet päästä ko. perheeseen leikkimään. Yritän kuumeisesti miettiä mitä sanon lapsille syyksi kun en päästä heitä.

Ollaan ko perheen äidin pyynnöstä oltu pari kertaa heillä kylässä. Heillä on aivan järkyttävän likaista. Olkkarissa oli pari tuhkakuppia täynnä tumppeja. Ja vaikka äiti olikin kondiksessa isällä oli selvästikin krapula. Aika pian olen keksinyt tekosyyn lähteä kotiin. Kotona lapset kysyivät miksi heillä haisee niin pahalle.

Lasten synttäreiden aikaan olemme aina kieltäytyneet kutsusta jollakin verukkeella. Lahjan olemme kuitenkin antaneet ja j

... Mutta synttäreitä en kiellä. Silloin vanhemmatkin on tsempanneet ja paikalla on niin paljon muitakin että en ole nähnyt tarpeelliseksi kieltää synttäreitä. Ne on TODELLA tärkeät sille synttärisankarille...