Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua ehdottamaan nettimiehelle tapaamista!

Vierailija
07.01.2013 |

Oon kirjoitellut viikon verran tiiviisti yhden nettideittimiehen kanssa. En etsi kirjeenvaihtokaveria vaan kumppania, joten haluaisin tavata. Liian pitkä kirjoittelu vain laittaa mielikuvituksen laukkaamaan ja toisesta muodostaa kenties ihan valheellisenkin kuvan.

Olenko epätoivoinen tyrkky jos ehdotan miehellä tapaamista, siis pikaista kahvitteluaP Miten nettideittailussa toimitaan, "saako" nainen ehdottaa tapaamista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tyrkkyä, kai, mutta silti tuntuu oudolta ehdottaa tapaamista. Mutta kai mä uskaltaudun!

Vierailija
2/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "olis mukava tavata" ja katsot mitä sitten tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteissä naiset usein pyytää suoraan kahville ja perustelevat sitä, etteivät etsi kirjeakaveria ja kemiat ei kirjoittelemalla selviä.

Itse en ihan vähillä kirjoituksilla vaivaudu naamatusten, niin näiltä tulee sitten helposti pakit jo ennen näkemistä.

t. mies

Vierailija
4/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on "vähillä kirjoituksilla"?

Ollaan siis vaihdettu pitkä viesti päivässä viikon ajan. Mies vaikuttaa "paperilla" kiinnostavalta, mutta haluaisin tosiaan jo tavata ja katsoa, kiinnostaako livenäkin.

Vierailija
5/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on "vähillä kirjoituksilla"?

Ollaan siis vaihdettu pitkä viesti päivässä viikon ajan. Mies vaikuttaa "paperilla" kiinnostavalta, mutta haluaisin tosiaan jo tavata ja katsoa, kiinnostaako livenäkin.

Makuasioitahan nuo on. Toiset haluaa suoraan treffeille ja toiset ei lähde viikkojenkaan ja satojen viestien jälkeen. Väliin mahtuu sitten kaikkea.

Kysymällä se selviää, että mikä herran asenne tähän on. Sano vaan suoraan, ettei kemiat selviä kirjoittelemalla, että mitäs olis, jos käytäis kaffeella.

t: se sama mies

Vierailija
6/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saat ehdottaa kaikkea samaa kuin mieskin. Mitä hiton tyrkkyä siinä muka on, että ei halua jämähtää ikuisesti virtuaalisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi