Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kendeeko ostaa ugg-kengät?

Vierailija
07.01.2013 |

niin ja ikää 35v vai liittyykö kengät ikään mitenkään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa jos tarvitsee lämpimiä kenkiä ulkoiluun

Vierailija
2/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä oikeastaan mitään virkaa Suomessa, jossa lumettomia pakkaspäiviä todella harvoin. Ja jos yhtään kosteaa niin eipä kannata laittaa. Vien omani kirpparille jos joku hullu ne ostais.

Kannattaa ostaa jos tarvitsee lämpimiä kenkiä ulkoiluun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lisäksi yhdet kopio uggit jotka on lämpimät mutta haaveilen aidoista. Sopii niin suomen säähän.

ap

Vierailija
4/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmannet menossa. Vanhemmat on tyttärellä perintönä. Vanhimmat on viisi vuotta vanhat ja alkaa olla aika kulahtaneet, koska tyttö on pitänyt sadekeleillä. Kieltämättä ovat liukkaat, mutta siihen tottuu. Pidän aina pakkaskeleillä. En nyt kaupunkikenkinä, mutta aina muuten. Ja paljaat jalat sisälle!

Vierailija
5/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmannet menossa. Vanhemmat on tyttärellä perintönä. Vanhimmat on viisi vuotta vanhat ja alkaa olla aika kulahtaneet, koska tyttö on pitänyt sadekeleillä. Kieltämättä ovat liukkaat, mutta siihen tottuu. Pidän aina pakkaskeleillä. En nyt kaupunkikenkinä, mutta aina muuten. Ja paljaat jalat sisälle!

Vierailija
6/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa oikeat nahkaiset talvikengät.

Näyttää aika nololle ne semmoset uggit jotka on ihan loppuun asti kuluneet ja tallautuneet ihan piloille.

Itse pidän Uggeja aika teinikenkinä...

Vierailija
7/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kopio uggit alkaa olemaan jo 3v vanhatkin. Niin millaisia takkeja pidätte ugg-kenkien kanssa? Itsellä vanha veromodan untsikka

ap

Vierailija
8/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvikengiksi Suomen säihin ei kyllä ole kummoiset. Yhdet mulla oli enkä tykännyt yhtään. Nyt on rumat mutta toimivat Kuomat!

Vierailija
9/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää aika nololle ne semmoset uggit jotka on ihan loppuun asti kuluneet ja tallautuneet ihan piloille.

Kaksinkertainen lampaannahka sisäpuolen karvoineen takaa sen.

Vierailija
10/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinkertainen lampaannahka sisäpuolen karvoineen takaa sen.

Vierailija
11/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin huopatossut, suomalaiset ja varmasti lämpimät.

Vierailija
12/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot ugg:it on voittamattomat! Noi markettien 30 euron kakkakengät ei oo verrattavis aitoihin!

Ja nyt on tullut uusia mallejakin! Sellaiset kunnon talvikengän näköiset ja vedenpitävät! :) Mutta älä koskaan laita valmiiksi kylmää jalkaa uggiin :D Se magiahan on siinä ettei se päästä sisään eikä ulos minkäänlaista lämpöä/kylmyyttä :D Sen takia ne pystyy kalifornian helteissäkin niitä käyttämään :)

Ja mielestäni aidot ei ole niiiiin liukkaat!

Vierailija
13/13 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muitakin kankämalleja kuin ne töppöstossut, itsellä on kahdet nahkaiset Ugg Australian lammasvuoriset kengät. Eivätkä muuten ole yhtään liukkaat kun on Vibramin kumipohjalla. Ja aivan törkeän lämpimät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme