Elämme vain miehen tuloilla ja pärjäämme hyvin.
Mies yrittäjänä eikä mitään megasummia tienaa vaan ihan voisi verrata keskipalkkaiseen työssäkäyvään ihmiseen.Minulla ei ole tuloja lainkaan silti pärjäämme hyvin.
Kommentit (12)
vaikka saan kotihoidontukea. Mies tienaa n 3000 e brutto. Tiukkaa tekee.
Siinä osoitus siitä seksuaalisesta vallasta.
aina on mieheni saanut kun on halunnut,minä olen seksuaalisesti meillä halukkaampi.
meillä vain yksi ja vaikka maksamme asuntolainaa yms emmekä saa muuta tukia kuin lapsilisän pärjäämme hyvin.
eli vain mies tienasi, minä olin kotiäiti. Ratkaisu oli meidän molempien tahto, siis se että lapset kasvatetaan kotona kouluunmenoon asti. Ja miehellekin sopi erinomaisesti, kun teki hvyin vaativaa työtä jossa runsaasti matkapäiviä vuodessa, että hän sai keskittyä uraansa rauhassa, kun minä hoisin lapset ja kodin. Ja minullekin se sopi oikein hyvin, olen aina ollut sillä lailla luottavainen elämään että uskoin että löydän sitten kyllä paikkani kun lapset on niin isoja ettei kotiäitiä siellä tarvitse. Ja niinhän siinä on käynytkin :)
aina on mieheni saanut kun on halunnut,minä olen seksuaalisesti meillä halukkaampi.
Hyvin tienaava nainen ei rupeaisi elättämään kotona olevaa miestä
nykyään koulutetuissa piireissä on ihan yleistä, että mies jää kotiin vuorollaan lapsen kanssa.
Minä olen ymmärtänyt, että yleensä se on se mies, joka ei halua jäädä kotiin lasten kanssa, ei nainen, joka ei olisi valmis elättämään.
jos tilanne olisi toisinpäin ja mieheni tienaa ihan keskiverto määrän ei ole hyvin tienaava.
huikeat lapsilisät joita jotkut kadehtivat :)
meillä vain yksi ja vaikka maksamme asuntolainaa yms emmekä saa muuta tukia kuin lapsilisän pärjäämme hyvin.
Minäkin tunnen pari IT-alalla olevaa miestä jotka on jossain vaiheessa jääneet vaimon elätettäväksi. Kovin onnellisilta vaikuttavat, ja vaimotkin kai kun ovat hyvin urasuuntautuneita, ja koti-isä vapauttaa heidät tavoittelemaan uraa.
jäämään edes isyyslomalle :( saati et jäsi muulle , jopa palkattomalle lomalle, sairaanakin raahautuu töihin..
huikeat lapsilisät joita jotkut kadehtivat :)
se että ette pärjää koska olette tehneet monta lasta.me olemme tietoisesti tehneet vain yhden lapsen että saamme hänelle tarjottua kaikkea mitä hän haluaa.