Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä te räätälöitte niitä omatoimimatkoja edullisesti?

Vierailija
06.01.2013 |

Olen tuossa katsastanut Norweigianin, trivagon, supersaverin.

Pahimmillaan 2 välilaskua. Hinta paljon enemmän, kuin viime vuonna matkatoimiston pakettimatkalla.

Siitä huolimatta, että hinnat ovat kenties nousseet jonkin verran.

Olen katsonut ajankohdaksi elokuun loppua. Eli, kun koulut ovat jo alkaneet suomessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet menossa? Onko kohde ehdottomasti juuri jokin tietty?

Minä tarkistan aina, mistä kannattaa lentää, kotipaikkakunnalta, Helsingistä vai Tampereelta. Jos lentää muualta kuin kotipaikasta pitää tietysti hintavertailussa ottaa huomioon matkat kotoa lähtöpaikkaan ja joskus myös yöpyminen.

Kai laitoit hakuihin joustoa matkapäiville? (Jos se siis on sinulle mahdollista.)

Tsekkaan myös suoraan lentoyhtiöiden hinnat.

Varausajankohta vaikuttaa hintaan paljon, jos kovin aikaisin varaa (esim. nyt elokuulle) hinnat ovat korkealla Ne laskevat tämänhetkisistä ja nousevat sitten taas kun maatka-ajankohta lähestyy. Jos paikkoja on vapaina ihan just ennen matkaa voi saada tosi halat liput mutta siinä on iso riski ettei saa lippuja ollenkaan.

Eli homma on kuin osakkeiden ostaminen = pitäisi tietää milloin on paras hinta :)

Vierailija
2/4 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellin varaan ebookersilta tai Hotels.comista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisia äkkilähtöjäkin.

Mä olen toiminut näin:

- ensin etsinyt suunnilleen haluttuna ajankohtana mahd. halvat lennot. Esimerkiksi Norwegianin kautta suorat lennot. Kohdekin on usein hakusessa, minne sattuu pääsemään. (tyyliin ei niin tarkkaa, mennäänkö Teneriffalle vai Lanzarotelle vai Gran Canarialle) Lähtöpäivän suhteen on usein isoja hintaeroa. Edellisenä päivänä voi lento maksaa 250 ja seuraavana 107.

- hotellin olen etsinyt käyttämällä eri hakupalveluita. Niiden välillä ON hintaeroa, mutta sekin hotellikohtaista. Esimerkiksi viimeksi löysin tarjouksen www.hotels4u.com:n kautta 350 Euroa ja sama hotelli, samalla huoneella olisi ollut esim. bookingin ja agodan kautta yli 500. Eli vertailen haluamani hotellin hintoja eri palveluissa. Yhden kautta on toinen halvempi kuin toinen jne. Toisaalta taas hotels4u.com on joissain hotelleissa kalliimpi kuin joku toinen.

Vierailija
4/4 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haemme vain edullista hintaa matkustaa ja joudumme tinkimään sitten monestakin.

Ymmärrän, että kun lähtee lomalle pitää olla ylellisyyttä ja täyttä palvelua, mutta meille taas pääasia on päästä ulkomaille.

Jos nyt tästä pitäisi päättää loma elokuulle, niin valitsisin Espanjan Malgan ja apartomentosin. Meidän nelihenkinen perhe pääsisi 9 päivän lomamatkalle aurinkoon 1350e. Tietysti ruuat päälle, mutta söisimme pääsääntöisesti huoneistossa ja ravintoloissa silloin tällöin.

OMA MATKASUUNNITELMA

Meno

Helsinki - Malaga

2 Aikuista

x €87,50 €175,00

2 Lasta (2-11)

x €72,90 €145,80

Paluu

Malaga - Helsinki

2 Aikuista

x €134,90 €269,80

2 Lasta (2-11)

x €107,80 €215,60

Kokonaishinta

(sis. kaiken) €806,20

Tässä hotellissa yöpyneiden asiakkaiden arvioiden keskiarvo on Erinomainen (4.0 - 4.5/5)

1 makuuhuoneen huoneisto (Comfort, Non refundable)

yhteensä 535 €

sisältää verot & maksut