Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjelmaa 7-vuotiaan tytön synttäreille

Vierailija
06.01.2013 |

Meillä on ekat kaverisynttärit tiedossa vähän ajan päästä ja ohjelmaideoita otetaan vastaan. Mitkä ovat olleet suosittuja leikkejä tai ohjelmanumeroita teillä?

Synttärit vietetään Littlest Pet Shop-teemalla sisätiloissa (meillä kotona), vieraita on vähän alle 10 ja tarkoitus on avata lahjat pullonpyöritystä käyttäen ja järjestää lahjapussukoiden etsintä karttoineen.

Olen googletellut kyllä kaikenlaiset aasinhännänkiinnitykset ym., mutta haen nyt vielä vinkkejä tätäkin kautta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä jää lapsellesi muistot synttäreistä, tuolipiiri, jota jo edhotettiinkin on yksi suosikkeja aina, PetShoppien etsimistä, Musiikkitietokilpailu

Vierailija
2/15 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa sellaisia hieman suurempia helmiä, jotta tekeminen on nopeampaa ja helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

---ei mitään "äiti on suunnitellut nyt tätäja tätä"-juttuja!

Vierailija
4/15 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksut on tykänneet eniten synttäreistä, jossa ei ole sitä ongintaa/aarteenetsintää kummenpaa ohjelmaa. Vapaa leikki on paras ohjelmanumero ainakin mun muksujen mielestä.

Vierailija
5/15 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, oisko vielä lisää vinkkejä?

Synttärien on tarkoitus kestää noin 3 tuntia ja mukaan mahtuu myös vapaata leikkiä. Ohjatut leikit ja ohjelmanumerot ovat kyllä ainakin tytön kertoman mukaan olleet muilla synttäreillä niitä tykätyimpiä ja suunnitellulla tekemisellä ehkäistään myös sellaista yleistä riehumista ja juoksentelua.

Vierailija
6/15 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suunniteltu ohjelma jäi pitämättä kun leikit lähti heti pyörimään

Jos kaverit on hyviä ja tuttuja niin ei ne jaksa aikuisten ohjausta. Mutta jos on sellaisia vieraita jotka ei tunne toisiaan niin silloin ohjattu ohjelma hyvä.

Vierailija
7/15 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vuorotellen jokaiselle muutamia raitoja tukkaan. Tarvitset vain värillisiä liitutaulun liituja, vettä spraypulloon ja suoristusraudan. Esim täällä ohjeet;

http://www.seventeen.com/_mobile/fashion/blog/hair-chalking

Raidat lähtevät pesussa pois, mutta varmaan kannattaa silti kysyä lupa vanhemmilta etukäteen.

Vierailija
8/15 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vuorotellen jokaiselle muutamia raitoja tukkaan. Tarvitset vain värillisiä liitutaulun liituja, vettä spraypulloon ja suoristusraudan. Esim täällä ohjeet;

<a href="http://www.seventeen.com/_mobile/fashion/blog/hair-chalking" alt="http://www.seventeen.com/_mobile/fashion/blog/hair-chalking">http://www.seventeen.com/_mobile/fashion/blog/hair-chalking</a&gt;

Raidat lähtevät pesussa pois, mutta varmaan kannattaa silti kysyä lupa vanhemmilta etukäteen.

Onpa kiva idea, onko kukaan tehnyt? Onko helppoa? En kyl tiiä tekisinkö ite vielä 7-vuotiaille, no joo ehkä.

Vierailija
9/15 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omilla synttäreillä lapsuudessa mentiin Sanomalehtitanssia ja siitä tykkäs aina kaikki. Se menee näin: Lapset jakautuvat pareihin ja asettuvat seisomaan avoimen sanomalehden päälle, yksi pari yhden lehden päälle. Aikuinen laittaa musiikin soimaan hetkeksi ja parit "tanssivat" lehden päällä miten parhaiten pystyvät. Kun musiikki katkaistaan, lehti taitetaan puolet pienemmäksi ja taas jatketaan tanssia musiikin tahtiin. Jos astuu vahingossa lehden ulkopuolelle, tippuu pelistä. Tätä jatketaan ja lehteä pienennetään jokaisella tauolla, kunnes lopulta käy aina niin, että toisen parista pitää kiivetä toisen reppuselkään tms. jotta he mahtuvat sanomalehdelle. Voittajapari on tietysti se, joka pysyy pisimpään pystyssä ja lehden päällä ja heille on luvassa pieni palkinto :)

Vierailija
10/15 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omilla synttäreillä lapsuudessa mentiin Sanomalehtitanssia ja siitä tykkäs aina kaikki. Se menee näin: Lapset jakautuvat pareihin ja asettuvat seisomaan avoimen sanomalehden päälle, yksi pari yhden lehden päälle. Aikuinen laittaa musiikin soimaan hetkeksi ja parit "tanssivat" lehden päällä miten parhaiten pystyvät. Kun musiikki katkaistaan, lehti taitetaan puolet pienemmäksi ja taas jatketaan tanssia musiikin tahtiin. Jos astuu vahingossa lehden ulkopuolelle, tippuu pelistä. Tätä jatketaan ja lehteä pienennetään jokaisella tauolla, kunnes lopulta käy aina niin, että toisen parista pitää kiivetä toisen reppuselkään tms. jotta he mahtuvat sanomalehdelle. Voittajapari on tietysti se, joka pysyy pisimpään pystyssä ja lehden päällä ja heille on luvassa pieni palkinto :)

Tää on ihan hauska idea, mutta tyttöjä on pariton määrä, joten ei oikein onnistu. Lisää lisää!

Vierailija
11/15 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä se 2 h ja siihen ei ihan hirveästi mahdu eikä tarvikaan.

Jos ekana on pullonpyöritys, niin siihen vartti. Tarjoilut 15-30, lapset voi olla tosi hätäisiä ja siis tarjoilut syöty vartissa. Aarteenetsintä sitten voi viedä vähän enemmän aikaa.

Tarjoiluihin kiva juttu on ollut jäätelöbaari, lapset saavat itse valita ja koristella.

Jos lapset on nätisti, niin ihan vapaa leikki voi olla mieluisaa.

Mä olen joskus järkännyt discon. Siihen voi keksiä leikkejä kanssa. Kerran tehtiin niin, että kaikki sai pukeutua. Mä olin varannut hattuja, huiveja, koruja jne, ja lapset sovitteli niitä ja sitten tanssivat ne päällä.

Joskus on tehty musiikin kanssa niin, että kun musiikki loppuu pitää hypätä, tehdä joku temppu, hakea vihreä esine tms. pieni tehtävä.

Kasvomaalaus tai tatuointi on kiva myös.

Meillä on ollut aina onginta, mutta jos teillä in aarteenetsintä niin ei kannata.

Vierailija
12/15 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolileikki

cola-fanta-sprite: eli kolme kohtaa ja kun sanotaan cola hypätään kohtaan cola jne.

patsasleikki, pitää jähmettyä kun musikki loppuu

Vierailija
13/15 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi jota inhottaisi tuo kasvomaalaus, vrt. toisen meikkien lainaaminen.

Meillä on myös lapsi, joka saa herkästi väriaineista ihoreaktion, mm. noista tatuoinneista on tullut.

Vierailija
14/15 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiminen pets shopeilla on varmasti kivaa voisi myös askarrella lps,sille tavaroita esim kirja ja taulu olisivat varmaan kivoja askartelu kohde 

Vierailija
15/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun synttäreillä niin oli piirrustuksia kilpailuja ja tieto kilpailuja jne ja me tykättiin kovasti sitten me laulettiin aina vuorotellen musiikin tahtiin jos ne meni jo ne syndet niin seuraaville👏🏻😁😌😌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme