Sattuuko kukaan muistamaan aloitusta, jossa kerrottiin miehellä olleen iso nippu käteistä?
Kirjoittaja olin minä. Pelkäsin silloin, että rahat ovat menneet johonkin ikävään. Arvaatko, mitä niillä rahoilla hankittiin?
Kommentit (9)
muistan hyvin.
(Ja uskot miehesi selityksen vai?, kuka ostaa isoja ostoksia käteisellä?)
Rahat oli nostettu automaatista ja niillä ostettiin meille joulukuusi, itse asiassa kolme (meille, siskon perheeseen ja vanhemmilleni). Ihana loppuratkaisu!
ap
Rahat oli nostettu automaatista ja niillä ostettiin meille joulukuusi, itse asiassa kolme (meille, siskon perheeseen ja vanhemmilleni). Ihana loppuratkaisu!
ap
kun ei ollut kauhea loppu tarinallasi.
Mukavaa yhteiseloa teille jatkossakin.. =0)
ap
kuinka suuresta rahanipusta oli kyse? En ole alkuperäiseen ketjuun törmännyt.
Miten sellaisen summan hallussa pitäminen voisi olla epäilyttävää?
Kuuset maksoivat 65 euroa kappale. Se oli siksi epäilyttävää, koska miehelläni ei ole ikinä käteistä, ei aina edes silloin, kun olisi hyvä olla.
ap
Miten sellaisen summan hallussa pitäminen voisi olla epäilyttävää?
hui, muissä noin kalliit kuuset :D tolla saa monta naistakin varmaan kolmen kuusen lisäksi täällä.
hui, muissä noin kalliit kuuset :D tolla saa monta naistakin varmaan kolmen kuusen lisäksi täällä.
Veikkasin silloin, että huumeisiin?