Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole rasisti, en alkoholisti, en väkivaltainen

Vierailija
05.01.2013 |

en ole melankolinen, en itke kännissä, en örvellä kännissä, en ole kännissä lasten nähden, en ole sitä mieltä että elämä Suomessa on vaikeaa, en mieti talvisotaa, en käyttäydy huonosti, minua ei haittaa että on pimeää, minua ei haittaa että on kylmää, minua ei haittaa että sataa vettä, minua ei haittaa että paistaa aurinko, en harrasta saappanheittoa, en omista tuulipukua, minua ei ole hakattu, perheessäni ei ole ollut alkoholiongelmaa, en vihaa lapsia, en ärsyynny metelistä, en ärsyynny erilaisista ihmisistä, en ärsyynny kovaäänisestä puheesta, en valita sääskistä, en ole kielitaidoton, en ole sivistymätön.

Silti olen ihan tavallinen suomalainen juntti, joka ei tunnista suomalaisia tästä viimeaikaisesta keskustelusta. Täällä jälleen:

http://kaukanaespoosta.blogspot.fi/2013/01/suo-kuokka-ja-poispilattu-ke…

Tämä on ihan samaa virttä kuin Lenita Airiston tennissukat aikoinaan. Suurin osa suomalaisista ei ole tuollaisia, kuin näissä "suomalaiset ovat..."- kirjoituksissa kuvaillaan. Huvittavinta on, että suurin osa "suomalaiset ovat..." -kirjoituksista on suomalaisten itsensä kirjoittamia (kyllä, myös U A-H on suomalainen), mutta mitä ilmeisimmin kirjoitukset eivät koske kirjoittajia itseään eivätkä heidän ystäväpiiriään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan itse me olemme itsemme haukkuneet ja aina olemme haukutuksi tulleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi