Varattu nainen ja työkaverin iskeminen, neuvoja?
Moraalinvartijat menkööt muualle pahoittamaan mielensä. En reagoi vastauksiinne, joten turha kirjoittaa mitään.
Olen onnellisesti naimisissa ja pienet lapset, mutta seksiä ei kotona moneen vuoteen.
Olen ollut aikaisemminkin salasuhteessa työkaveriini. Nyt olen ihastunut toiseen miespuoliseen työkaveriini. Unelmani olisi saada joskus molempia yhtäaikaa.
Olen edennyt tämän ihastukseni kanssa hivelytasolle. Kahden kesken voimme siis kosketella toisiamme hieroen ja hyväillen. Ihan intiimialueille emme ole edenneet, mutta esim. olen laittanut käteni hänen paidan sisään ja sivellyt reisiä. Hän pitää siitä.
Työmme luonteen mukaisesti joudumme toisinaan olemman varsin tiivisti kahden kesken, joten ei ihme, että kun henkilökemiat kohtaa, niin läheisyys alkaa lämmittämään.
En etsi uutta miestä, haluan vain läheisyyttä ja seksiä.
Viimeaikoina olen vihjaillut enemmästäkin. Pikkujouluissa suutelimme minun aloitteestani, valitettavasti tiemme erkanivat tuona iltana, eikä vastaavia tilaisuuksia tulossa. Olimme päihtyneitä ja olisin ollut valmis sen varjolla sänkyynkin, mutta hän jäi hokemaan sitä, miten olen varattu ja minulla on perhe. Hän itse on eronnut.
Mutta työaikana siis selvinpäin nuo hivelyt ja läheisyys. Nyt kun olen pikkujoulujen jälkeen ehdotellut, että emmekö voisi vapaa-aikana jatkaa... niin hän ei vastaa mitään.
Apua! Auttakaa miten etenisin. Kuinka pitkälle ja päällekäyvästi voi nainen ehdotella? Pitäisikö sanoa suoraan? Toisaalta minulla on pieni pelko, että hän kertoo muille työkavereille ja saattaa minut naurunalaiseksi. Toisaalta en usko siihen, koska hän oma-aloitteisesti hakee läheisyyttäni ja pyytää hieromaan. Koetamme myös yhdessä katsoa sopivaa hetkeä, että voisimme olla kahden kesken. Tässä tilanteessa ei kuitenkaan ole mahdollisuus esim.suuteluun. (Istumme kaupan asiakaspalvelutiskillä vieretysten, jolloin tiskin alla esim. tuo reisien hively huomaamatonta. Toisinaan joudun olemaan kassalla töissä, jolloin yhteistä hetkeä ei tule koko päivänä/moneen päivään.)
Onko tällä palstalla miehiä? Mikä olisi paras tapa edetä? Miten saisin tuon miehen suhteeseen?
Hän pitää läheisyydestäni, mutta ei ole koskaan esim. ääneen sanonut miten se vaikuttaa. (alkaako haluttamaan tms. itselläni pikkuhousut ihan märkänä kun hän koskee minuun.)
En siis ole varma haluaako hän minua.
Uskon, että hänellä on haluja, mutta hänellä on korkeampi moraali ja sen vuoksi estelee itseään. Esim. viime kesänä kun oli päissään pannut toista työkaveriani, niin hänellä oli morkkis monta päivää, kun molemmat olivat tuolloin varattuja.
Noin muuten tiedän hänen sinkkuna harrastavan irtosuhteita, jos vain saa baarista jonkun mukaansa.
Uutena vuonna olin yksin kotona, kun muu perhe reissussa. Kerroin tämän etukäteen työkaverille ja sanoin, että voi soittaa minulle, jos haluaa minut esim. kylään. Sitä hän ei tehnyt. En kehdannut kysyä jälkeenpäin, oliko muuta menoa vai mikä esti, vai eikö halunnut.
Silti hän haluaa olla lähelläni.
Mikä tehoaa parhaiten? Olemme enemmänkin eteneet läheisyyden kautta, emme flirttaillen, kuten tuon edellisen työkaverisuhteeni kanssa. Harrastuksemme ovat tyystin erilaiset, joten sitä kautta en pääse vapaa-aikaa viettämään hänen kanssaan. Töissä ainoa mahdollisuus ja sitten hänen luokseen.
Työpaikan illanviettoja vain 2 kertaa vuodessa, pikkujoulut ja pikkujuhannus.