Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄÄ EI ole mikään PROVO, auttakaa

Vierailija
04.01.2013 |

Tilanne siis tämä; ollaan oltu naimisissa miehen kanssa 15 v. ja meillä 3 lasta. Mulla uusi työ ja opiskelen samalla. Hoidan työt, opiskelut, omat läksyt lapset ja kodin ruuanlaitosta pyykkihuoltoon ja kaupassakäyntiin ja lasten harrastuksiin viemisen. Nää nyt menee, mut sit oma suhdekriisi ei sit siihen mahdukkaan. Olen jo käynyt työpaikkalääkärillä ja hän määräsi tietylaisia lääkkeitä. No niitä oon sit napsinut ja hyvin on mennyt. No sit mies ilmoitti et meidän suhteessa on jotain vika kun seksi ei luista ta ilmoitti et menee vieraisiin. Sanoin että senkun menet. Mies on kaksi kertaa yrittänyt itsemurhaa liittomme aikana ja enempää en jaksa. Itse olen joutunut hakemaan mieliaalääkkeitä myös lääkäriltä. Mies lähti eilen sukelluskurssille ja Eilen sit taisin käyttää vähän väärin lääkkeitä, otin tupla-amnnoksen lääkkeitä ja yhden bissen kyytipojaksi enkä muista mitä sen jälkeen tapahtui. En muista mitään illan tapahtumista. Normliati menin kyllä töihin aamulla.

Keskusteltiin miehen kanssa illalla tänään mut ei johtanut mihinkään. Kyseli et rakastanko häntä? Sanoin että rakastan, mutta sit sanoin et taitaa olla liitto tässä, parempi erota. Kommentteja

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut ailahteleva suhde mut mietin vaaan et aikaisemminkin meinattiin erota miehen puolesta 2006 kun herralla oli daami ruotsissa. Sen jälkeen aloin siis käyttään lääkkeitä., kun mies meinas kaapata lapsem ruotsiin. Mitä teen, muutainko jonnekkin poi vai mitä teen?

Vierailija
2/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän parisuhde ja persoonat kuulostavat niin epävakaista, että olisi tarpeen lastensuojelun tulla tekemään tarkistus onko lasten hoito ja turvallisuus ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurinkin lumityöt joututaa tehdä me T: ap

Vierailija
4/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurinkin lumityöt joututaa tehdä me T: ap

jos olet, mene samantien nukkumaan ja suljet ensin koneen.

Vierailija
5/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä hoitosuhde / terapia tms?

Ilmeisesti molemmat olette sellaisen tarpeessa. ja tämän sanon siis ihan rakkaudella.

Vierailija
6/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin miksi sinä joudut tekemään ilmeisesti kaikki kotityöt ja hoitamaan kaikki lasten asiat? Vaikka sinulla on työ ja opiskelet, etkä ole edes kotiäiti? Jo tuo syö naista ihan hitosti!

Mies ei myöskään selvästi kunnioita sinua YHTÄÄN kun vain ilmoittaa että painuu tästä vieraisiin kun ei seksi luista toivotusti. Miehellä lienee myös masennusta tai muita mt-ongelmia kun on itsemurhaakin yrittänyt. Sekin uuvuttaa puolisoa hurjasti.

Minusta tuo eroratkaisu on ihan oikea, jos kerran liittonne ongelmiin ei keskustelun keinoin saada OIKEITA ratkaisuja, esim. helpotusta sun työtaakkaan ja miehelle apua mielialaongelmiin.

Vierailija
7/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lapset olivat eilen kun muistisi meni? Kuulostaa hyvin huolestuttavalta.

Vierailija
8/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monesta överöinyt, samoin mies, mutta rakkaus voittaa kaiken ja aamulla aina annetaan anteeksi!

Vierailija
9/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma pikkubisnes vielä tuohon, jos tuo työmäärä ei saa päätäsi totaalisen sekaisin. ja aamuyöstä vaikka postinjakoa.

Vierailija
10/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että se oli siinä?

Eli ajoit miehen pois, vaikka itse aiheutit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi