Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä seksuaalista toivoisit puolisosi tekevän?

Vierailija
04.01.2013 |

Siis sellaista, jota hän ei tee, mutta haluisit saavasi?

Oletko esittänyt pyynnön, vai häpeiletkö?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo ottaisi suihin kun vielä nukun. Olen esittänyt pyynnön, mutta ei ole vielä tapahtunut.

Vierailija
2/21 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksiä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisin että miun mies panisi minuu jonkun kaverinsa kanssa. Ja että siitä kimppakivasta tulisi säännöllinen osa meidän seksielämää.

Vierailija
4/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksiä pois.

Haluaisin, että vaimo nuolisi ja sormettaisi peppuani. Eli enemmän anaaliseksiä :p

Vierailija
5/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt edes joskus suihin ottaisi ilman että sitä on erikseen pyydettävä.

Vierailija
6/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottas kengät pois ennen kuin alkaa paneen, kun kotio pääsee. Mulkku ojossa se heti on, kun ovesta sisälle pääsee.

Vierailija
7/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voisi joskus edes molemminpuolista suuseksiä olla. Kummatkin on naiseni mielestä niin ällöjä tapoja ettei tule kuuloonkaan.

niin ja tahtoisin vielä olla haluttu, että seksi ei olisi sitä että hoidetaan homma nyt niin päästään nukkumaan (lahnana maaten) vaan se olisi villiä...

Vierailija
8/21 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voisi joskus edes molemminpuolista suuseksiä olla. Kummatkin on naiseni mielestä niin ällöjä tapoja ettei tule kuuloonkaan.

niin ja tahtoisin vielä olla haluttu, että seksi ei olisi sitä että hoidetaan homma nyt niin päästään nukkumaan (lahnana maaten) vaan se olisi villiä...

Onkohan toi suuseksin ällönä pitäminen jokin haluttomien naisten juttu.

Vierailija
9/21 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni joskus olisi spontaanimpi seksissä. Esim. yllättäisi vaikka kesken ruoanlaiton, tulisi ja alkaisi suutelemaan niskaa, hyväilemään ja riisumaan vaatteeni. Sitten panisi vaikka keittiön pöydällä.

Olen kyllä kertonut toiveeni, mutta ei näköjään ole mennyt perille:(

Vierailija
10/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että naisystäväni ottaisi minulta suihin autossa aina silloin tällöin.

Vierailija
11/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni joskus olisi spontaanimpi seksissä. Esim. yllättäisi vaikka kesken ruoanlaiton, tulisi ja alkaisi suutelemaan niskaa, hyväilemään ja riisumaan vaatteeni. Sitten panisi vaikka keittiön pöydällä.

Olen kyllä kertonut toiveeni, mutta ei näköjään ole mennyt perille:(

Olisi ihanaa suudella niskaa, hyväillä ja paneskella pöydällä, mutta kun vaimon vastauksena on tiuskaisu ja "ei nyt" -äninät, niin tekemättä jää. Tosin, eipä se juuri tee ruokaakaan :/

Vierailija
12/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hienoa jos vaimo koskisi minua kun rakastelemme. Seljästä. Takamuksesta. Niskasta ja päästä. Ottaisi joskus ihan spontaanisti kalusta kiinni ja hyväilisi sitä ilman että antaisi olettaa että oon ainaki kaksi orkkua velkaa, kun tuollaista pötkylää koskettaa. Ottaisi joskus kalusta kiinni ja ohjaisi itse sen sisälle pilluunsa. Olis se hienoa! Eniten haaveilen siitä että edes kerran elämässä saisin kunnon suihin oton. Saisin ruiskuttaa spermani suuhun ja vaimo nielisi kaiken ja vaikka vain valehtelisi että olipa ihana vitamiiniruiske.. Tuo on kyllä todella kaukaa haettu haave. Ei tule ikänä niin käymään. Mulla kuulemma liian iso suuhun ja tuo erite homma ei onnistu alkuunkaa. Ei ikänä! Siis.. Kun tekis edes hiukan jotain eikä vaan makaisi odottaen mitä annan.. Edes suutelis. Suutelee kyllä jos minä teen aloitteen. Eiks sitä voisi joskus itse antaa sen ensimmäisen suukon? Muusta en uskalla tai halua enää edes haaveilla. Ei tässä elämässä?

Vierailija
13/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hienoa jos vaimo koskisi minua kun rakastelemme. Seljästä. Takamuksesta. Niskasta ja päästä. Ottaisi joskus ihan spontaanisti kalusta kiinni ja hyväilisi sitä ilman että antaisi olettaa että oon ainaki kaksi orkkua velkaa, kun tuollaista pötkylää koskettaa. Ottaisi joskus kalusta kiinni ja ohjaisi itse sen sisälle pilluunsa. Olis se hienoa! Eniten haaveilen siitä että edes kerran elämässä saisin kunnon suihin oton.......... [Nuo sinun toiveesi on rakastelun parhaita puolia, toivottavasti toiveesi toteutuu. Meillä tehdään juuri näin.

Nuo sinun toiveesi on

Vierailija
14/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hienoa jos vaimo koskisi minua kun rakastelemme. Seljästä. Takamuksesta. Niskasta ja päästä. Ottaisi joskus ihan spontaanisti kalusta kiinni ja hyväilisi sitä ilman että antaisi olettaa että oon ainaki kaksi orkkua velkaa, kun tuollaista pötkylää koskettaa. Ottaisi joskus kalusta kiinni ja ohjaisi itse sen sisälle pilluunsa. Olis se hienoa! Eniten haaveilen siitä että edes kerran elämässä saisin kunnon suihin oton.......... [Nuo sinun toiveesi on rakastelun parhaita puolia, toivottavasti toiveesi toteutuu. Meillä tehdään juuri näin.

Nuo sinun toiveesi on

Sitä todella myös toivon. Mutta en ole silti kovin toiveikas asian suhteen. Olisi todella hienoa jos tuollainen joskus toteutuisi! Ole onnellinen jos olet löytäny naisen joka tykkää tehdä hyvää myös miehelleen. Saa mielihyvää siitä että saa toisen onnelliseksi myös. Olen sitä mieltä etten voi olla täysin väärässä jos ajattelen että parisuhde olisi oltava vastavuoroista. Ja menee se niinki että jos antaa niin saa myös. Ainaki mun kohdalla. Mut jos kokoajan vaan antaa ja harvoin ,jos koskaan, saa niin ei se pitkän päälle kovin hyvin suhdetta eteenpäin kanna. Onnittelen näitä täälläkin vastaan tulevia naisia jotka ovat tämän oivaltaneet eivätkä siitä ole edes mitenkää katkeria. Hienoja ihmisiä! Pitäkää miehet tälläisistä kultakimpaleista todella hyvää huolta. Ette pakosta edes ymmärrä millainen aarre teidän vierellä on! Älkää pitäkö itsestään selvyytenä!

Vierailija
15/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hienoa jos vaimo koskisi minua kun rakastelemme. Seljästä. Takamuksesta. Niskasta ja päästä. Ottaisi joskus ihan spontaanisti kalusta kiinni ja hyväilisi sitä ilman että antaisi olettaa että oon ainaki kaksi orkkua velkaa, kun tuollaista pötkylää koskettaa. Ottaisi joskus kalusta kiinni ja ohjaisi itse sen sisälle pilluunsa. Olis se hienoa! Eniten haaveilen siitä että edes kerran elämässä saisin kunnon suihin oton. Saisin ruiskuttaa spermani suuhun ja vaimo nielisi kaiken ja vaikka vain valehtelisi että olipa ihana vitamiiniruiske.. Tuo on kyllä todella kaukaa haettu haave. Ei tule ikänä niin käymään. Mulla kuulemma liian iso suuhun ja tuo erite homma ei onnistu alkuunkaa. Ei ikänä! Siis.. Kun tekis edes hiukan jotain eikä vaan makaisi odottaen mitä annan.. Edes suutelis. Suutelee kyllä jos minä teen aloitteen. Eiks sitä voisi joskus itse antaa sen ensimmäisen suukon? Muusta en uskalla tai halua enää edes haaveilla. Ei tässä elämässä?

Minusta tuntuu, että vaimollasi ei ole kovin paljon seksihaluja. Yleensä tuollainen tapahtuu aika spontaanisti, kun kumppani haluttaa.

Valitettavasti omalla vaimollani e-pillerit ovat vieneet halut mennessään ja sen huomaa sängyssä. Olen ohjaillut häntä sanomalla mitä hänen haluaisin tekevän. Ohjannut hänen kättään selkääni, pakaralleni, niskaani jne. Onhan se harmi, että ei tule luonnostaan. Hän on sentään nyt kuitenkin tajunnut, että se pelkkä selällään rentona pötköttäminen ei ole hyvää seksiä.

Vierailija
16/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ikävä kuulla" Haluja kyllä on. Ainakaa ei seksistä kieltäydy.Se on hyvä juttu! Paremminki niin että huomaan kyllä että kaikki ei ole kohdallaan jos ei olla hetkeen paneskeltu. Haluaa mutta ei HALUA itse tehdä mitään asian eteen. Ottaa halulla mutta antaako? Antaa pillua ja sen pitäis piisata.. tuntuu ajattelevan. Tykkää yli kaiken kun nuolen hänen pilluaan ja tässä hommassa saa aina orgasmin. Lähes aina myös nuolen hänelle ensin orgasmin ja sitten vasta panen.. Tykkää eritoten kun panen häntä takaapäin. (tässä ei nyt sitte tarkoiteta sellaista asentoa jossa nainen olisi polvillaan ja mies panee siinä.Vaan hän makaa mahallaan.Ehkä peppu hieman koholla ja siihen sitten panen. Loppu vaiheessa saattaa hiukan työtää peppuaan ylöspäin.)

Olen myös useasti ohjaillut hänen kättään kuin opastaen mistä koskettaa mutta se tuntuu kuin itse itseään hyväilis. Liike loppuu heti kun en siitä muistuta . Tai sitte vaatii siirtymään uuteen vaiheeseen.Vaiheeseen minkä taas minä yksin teen.Hän keskittyy nautintoon.

Vierailija
17/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toivoisin että hän anthropomorfisoisi sukuelimiäni sanallisesti ja miksei kosketustenkin kautta.

Toivoisin että hän puhuisi hempeällä ja pikkutyttömäisellä äänellä.

Vierailija
18/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hel**tistä te löydätte tuollaisia lahnoja vaimoiksenne/tyttöystäviksenne?

Eihän tuo ole mitään seksiä, eikä ainakaan rakastelua. Tuohan on sitä että vaimosi odottaa paikallaan että saat itsesi runkattua häneen.

Jos minun upeasta naisestani tulee joskus tuollainen niin potku persuksille saman tien.

Vierailija
19/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä niin kuin itsestä tuntuu hyvälle ja ohjata minua siihen suuntaan. Harvemmin yksipuolisesta seksistä kumpikaan nauttii.

Vierailija
20/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa jos naiseni joskus tekisi minulle tämän. Eli stimuloisi eturauhastani peräsuolen kautta. Kuulemma tajunnan räjäyttävä kokemus.