Minkä levyinen sänkysi on? Kuinka monta siinä nukkuu? Onko riittävä?
Jos nukut puolison kanssa, kerro myös suhteenne ikä. :)
Kommentit (23)
2 nukkujaa, ollaan vastanaineita, joten on tilaa :) isompi ostetaan, kun muutetaan isompaan asuntoon :)
Riittää myös jos on yks lapsi välissä. Jos toinenkin ilmasntuu yön aikana viereen niin sitten siirryn jalkopäähän nukkumaan.
Riittää myös jos on yks lapsi välissä. Jos toinenkin ilmasntuu yön aikana viereen niin sitten siirryn jalkopäähän nukkumaan.
160cm riittää meille kummallekin, lasten kanssa ahdasta, ja aamuyöstä kun molemmat lapset on kömpineet sänkyymme, siirryn suosiolla esikoisen sänkyyn (90cm) niin saan nukkua rauhassa..
Ennen meillä oli 180cm sänky, siihen mahtui hyvin ainakin 1 lapsi väliin
160cm, nukun siinä yksikseni häädettyäni lapsen vihdoin nukkumaan omaan sänkyynsä. Tilaa on ihan liikaa.
neljä henkeä + kissa. Yhdessä oltu..14 vuotta.
Ollan kuin rubikin kuutio kun asetellaan itsemme sänkyyn
120cm leveä sänky, joka natisee ja rutisee kun mies 120kg kääntää kylkeä. Mies valtaa sängynleveydestä 2/3 ja mulle jää se loppukaistale. Mä nukun kuitenkin vaan noin 5 tuntia yössä, joten kyllä sen kestää. Nukun sitten yksin päikkäreitä ja nautin koko sängyn leveydeltä.
Meitä nukkuu kaksi ihmistä ja yksi eläin. Pienempään en vaihtaisi. Tilaa tehdä vaikka mitä!
ja yksin nukun. Ikinä en pienempää ottais
200 cm, kolme nukkuu, on riittävä periaatteessa mutta kaksivuotias vie usein yli oman tilansa.
Vaihtelevalla kokoonpanolla nukutaan; joko minä yksin (silloin hyvä), minä ja 1v11kk (sillon suht ok, monesti vaan lapsen jalat mun naamalla, kädet mun hiuksissa tms), minä ja mies (jompi kumpi nukkuu huonosti kun toinen kuorsaa ja/tai vie peiton tms), me kaikki kolme, jolloin yleensä minä, joskus myös mieskin, nukutaan huonosti... Joku 3m sänky ois ehkä hyvä ja korvatulpat jne.. :D
normi 160cm; kaksi vanhaa varista mahtuu hyvin vielä 40 vuoden jälkeenkin. Mökillä on 120cm ja siihenkin mahdutaan,tosin nippa nappa eli välillä lähden evakkoon vieraskamariin.
En kyllä haluaisi yksin asuessani noin leveätä sänkyä- paitsi tietenkin, jos kävisi välillä "yövieras" nukkumassa siinä!
Oikein riittävä, 13 vuotta yhdessä.
120cm leveä sänky, joka natisee ja rutisee kun mies 120kg kääntää kylkeä. Mies valtaa sängynleveydestä 2/3 ja mulle jää se loppukaistale. Mä nukun kuitenkin vaan noin 5 tuntia yössä, joten kyllä sen kestää. Nukun sitten yksin päikkäreitä ja nautin koko sängyn leveydeltä.
täällä 120
4henk
ollaanko ns pitkäkasvuisia?
160cm, yksi nukkuu. On riittävä. Halailen tuplapeittoni toista puolta jos halailukaveria kaipaan :)