Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA-APUA! Kuinka iso riski raskaudelle jos pilleritauko on 8 pvää eikä 7 niinkun pitäs?

Vierailija
04.01.2013 |

Eli Melianet käytössä, viime viikon to ottanut viimeisen pillerin eli tänään pitäis ottaa että oli tauko vain 7 pvä, ja mä helvetti menin ja unohdin ostaa. Eli onko kuinka paha jos vasta huomenna otan? 7 vuotta olen syönyt ja menkat edelleen päällä jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkään siis kun pillerit olisi pitänyt taas aloittaa. Siihen että munasolu kypsyy niin menee kuitenkin vielä aikaa, kun nyt sinulla menkat on päällä. voithan käyttää nyt muuta ehkäisyä viikon verran varmuuden vuoksi.

Vierailija
2/2 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauselosteesta en löytänyt mitään tarkkaa vastausta tohon, ainoastaan siinä sanottiin, että taukoa voi lyhentää, muttei koskaan pidentää.

Järjellä ajatellen olisi todella huonoa tuuria, että sitä nyt pamahtaisi paksuksi, mulla alko siis maanantaina menkat ja tänään vielä vuotaa jonkin verran, pillereitä syönyt kauan jne. Silti pelottaa riski :S Ja ollaan siis tiistai aamuna viimeksi harrastettu seksiä, eli teoriassa sillonkin on voidut tulla raskaaksi (näin pakkausseloste sanoo, että jos ensimmäisellä viikolla unohtaa pillerin ja on edeltävän 7 päivän sisään ollut yhdynnässä niin voi tulla raskaaksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä