Mihin aikaan teidän 11-12v tytöillä on kotiintuloaika näin talvella? Arkena ja viikonloppuna?
Meillä arkena 20:00, viikonloppuisin 20:30-21.
Poikkeuksena esim uusi vuosi, milloin voidaan olla koko perhe yhdessä ulkona vaikka puoleenyöhön.
Olen kuulemma kamala tiukkis.
Kommentit (11)
Harrastuksista jotka joskus kestävät pidempään, haemme.
Oma lapseni ei ole vielä läheskään tuossa iässä, mutta en ymmärrä miksi 11-12.v pitäisi edes hillua yhdeksän jälkeen ulkona, varsinkin arkena? Ymmärrän toki, jos leffa loppuu vaikka klo. 21 mutta siis että vain norkoilla ulkona.
Tuleva tiukkis
mutta tuossa iässä annoin olla ulkona kahdeksaan. Eri juttu harrastukset ja muut menot.
Entinen tiukkis
Mutta asutaan niin puskissa, ette tyttö ole vielä intoontunut missään kulkemaan kun olisi vanhempien kyydin varassa.
Mulla itselläni oli arkena kotiintuloaika klo 20.00 aina 16- vuotiaaksi asti. Viikonloppuna aina erikseen kinuttava klo 24-02 ja AINA piti herättää äiti kun oli tullut. Sitten menin kihloihin ja kyttääminen jäi. Muutin kotoa 17- vuotiaana..
on arkena, että viikonloppuisin. Mutta ei se silti ole noin myöhään. Joskus kesällä oli noin myöhään.
Meillä on iltapala klo 20.00 ja siihen mennessä pitää joka mukulan olla kotona. Tässä omalla asuinalueella saavat tulla ja mennä miten lystäävät sen jälkeen kun on läksyt ja kotityöt tehty. Jos haluavat lähteä jonnekin kauemmas, siihen on aina kysyttävä erikseen lupa, ja silloinkin kotiin tullaan viimeistään klo 20.00.
tai koulun jälkeen kaverilta eli klo 13-15
turhan myöhäinen aika tuon ikäiselle!
Toki on poikkeuksia kuten satunnainen leffassa käynti, mutta ne harrastuksetkin voi vaita sen mukaan, että ehtii ajoissa kotiin.
mulla on poika mutten näe, miksi se vaikuttaisi asiaan. Lapsia nuo on eikä mitään syytä hillua tuota pitempään missään. Nukkuma-aikakin meillä 21.
..ei ole mitään asiaa tuon ikäisellä olla pitkin kyliä illalla, ei arkena, eikä viikonloppuna.
Meillä kotiin tullaan koulusta, harrastuksissa voi käydä kun kouluhommat on hoidettu, niissä menee usein seitsemän pintaan, eikä iltaisin notkuta missään kaupungilla, EI!
Kyllä sitä sitten oikeasti teininä ehtii, miksi ihmeessä pitäisi LAPSEN olla noin myöhään ties missä, huh!
Viikonloppuisin ja näin lomalla 2000 tai jos on jossain vaikka leffassa kaverin kanssa voidaan joustaa 2100.
t. toinen tiukkis