tehkäämme taide-kirjallisuutta yhdessä, aloitan
minä aloitan:
lämmin kaipuu nousi ylös kohti vatsaani. hän oli edessäni, paljas ja tyyni.
painoin käteni hänen kyljelleen. käden täynnä halua, kaipausta. samaa kaipausta, joka täytti minut joskus jossain muualla, jonkun muun kanssa.
miten tyyneltä hän voikaan näyttää. mutta minussa pauhaa koko maailma. menneisyys, hetki ja se miten tämä kaikki joskus päättyy.
nyt olen hänen sylissään. hänen kätensä ei minua kosketa mutta syvällä minussa polttaa ainoa yhteys, jonka hän minuun suo.
Kommentit (10)
oikeasti vai? musta oli aika kornia tavaraa. ehkä mulla on salainen lahja.
ja hän ottaa
sen minkä kätken
mikä on vain tyhjyyteni tyyssija
ja täyttää
pam pa pam pa pam
ja siinä
tyhjenemme molemmat
yhdeksi kuoreksi
On olemassa kanssasi
Nyt ei
On/off
Kuorit minut täydeksi
raaps raaps rasp
Ihoni on kuin jouluomena; punainen ja herkkä raastimesi alla.
oikeasti vai? musta oli aika kornia tavaraa. ehkä mulla on salainen lahja.
minusta ainakin, koska se herätti minussa tunteita eikä vain ajatusta että "onpas kivasti laitettu hienoja sanoja peräkkäin", kuten jotkut vastaavan tyyppiset tekstit, eikä se ollut mielestäni myöskään korni. Ja pidän itsekin useita tuontyyppistä kirjallisuuden lajia edustavia kirjoja kornina ja teennäisenä, koska ne yrittävät ihan liikaa.
välähdyksenä palaan takaisin. hetkeen, jona tyhjyyteni täytti syvä jokin.
nyt se on täytetty. sumuksi muuttuneen katseeni harsosta tajuan todellisuuden jäätävän aamun. se on täytetty. minut on täytetty. tyhjyys on ojentanut viiltävät kyntensä viimeiseen sisimpäni varjoon saakka.
hän lähtee, perässään varjo jonka nimeä en enää tunne.
istun
tuijotan tyhjyyteen
pinkki käsilaukkuni sumenee - näyttää ihan pimpiltä
siirrän katseeni
näen sormeni
ja niiden yllä sinisen valon
josta erottuu teksti
vauva-lehti
minulla
vain tahmea muisto
joka liimaa
lämpimän kuvasi reisilleni
täähän oli tosi hyvä! Sinun pitäisi kirjoittaa taidekirja, ainakin minusta tämä oli esim. sitä pulkkis-esimerkkiä huomattavasti laadukkaampaa tekstiä (on pulkkisellakin kyllä, mutta eihän joka lause voi olla nerokas).