Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esineitä emättimeen

Vierailija
04.01.2013 |

Vaikka olen kuinka märkä ja kiihoittunut, en pidä siitä, että mieheni runkkaa minua sormellaan ylös ja alas. Jostain syystä tuntuu aina siltä, että kynnenreuna raapii limakalvoja ja tekee kipeää (olivatpa ne kynnet kuinka lyhyet tahansa) enkä muutenkaan saa irti mitään moisesta sisään- ulos liikkeestä.

Nytpä mies sitten totesi, että ei usko että minuun sattuu. Ja haluaa todistaa tämän työntelemällä esineitä sisääni???

Ja oli vielä helvetin loukkaantuneen oloinen kun en aikoinani kiihoittunut siitä, että hän mittasi lämmön kuumemittarilla pimpistäni? Miksi olisin???

Eli mies tietää paremmin mikä minua sattuu ja mistä minun tulisi nauttia?

Ja miksi ihmeessä minun pitäisi antaa työnnellä mitään muuta tavaraa sisääni kuin kalun tai dildon?? Jätemyllykö minä olen?

Vai alanko minä ehdottelemaan miehelle, että työnnetäämpä tuosta tuo kynttilänjalka tai kaljapullo hanuriisi??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä on tuo sisään ulos -pakkomielle. Tyrkitään tavaraan kulliakin tuolla tavalla eikä ollenkan ymmärretä kuinka naisen värkki tyydytetään.

Likaisia sormia ujutetaan vaivihkaa toosaan tai aletaan vaivata klitorista kuin taikinaa. Ei kuulkaa, ei vetele tuollainen peli. Niin, ja eräät sohraavat vielä peräreiälläkin. On aikoihin eletty.

Koittakaa nyt edes opetella käyttämään sitä elintänne, niin ei tarvii naisten kärsia teidän kourintaanne. Pienimulkkusilla on tietysti vaikeeta samoin kuin minuuttimiehillä.

Vierailija
2/3 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minun vaimolle riittää normaali sisään-ulos -liike. Joillakin naisilla puuttuu kyky saada orgasmi yhdynnässä. Turha alkaa isääs neuvomaan. Et ole mikään luojan lahja naisille, vaan luultavasti aika onneton panohommissa.

Monilla miehillä on tuo sisään ulos -pakkomielle. Tyrkitään tavaraan kulliakin tuolla tavalla eikä ollenkan ymmärretä kuinka naisen värkki tyydytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minun vaimolle riittää normaali sisään-ulos -liike. Joillakin naisilla puuttuu kyky saada orgasmi yhdynnässä. Turha alkaa isääs neuvomaan. Et ole mikään luojan lahja naisille, vaan luultavasti aika onneton panohommissa.

Ei ole vaimo vain ilennyt sinulle sanoa, ettei riitä. Pelkää pahottavansa mielesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme