Haittaako, jos sinua pidetään laiskana työntekijänä?
Itseäni varmaan pidetään, kun surffailen netissä työaikana. Tosin puolustaudun sillä että palkka on pieni.
Kommentit (5)
Mutta ei se mua haittaa. Teen noi rutiinihommat tosi laiskasti ja hitaasti, mutta toisaalta olen ainoa, joka täällä pystyy kirjoittamaan järjellisiä tiedotteita ja artikkeleita. Niinpä mun erityistaidot korvaa mun laiskuuden...
Se on mulle aivan se ja sama. Oon ainoa nainen täällä eikä yksikään näistä miehistä pieraisiskaan tän työpaikan suuntaan sillä palkalla millä mä täällä olen.
Ja oon kyllä yrittänyt olla ekstratehokas ja näppärä, ei sillä ole merkitystä mun palkkaan. Tämä on nähty jo useamman vuoden ajan. Tällä hetkellä toimin sillä periaatteella että teen vain sen mikä on välttämätöntä enkä pidä tekemisessä mitään kiirettä koska siitä ei ole mitään hyötyä mulle.
Ehkä se sinunkin palkka kasvaisi, jos laittaisit ruudun kiinni ja alkaisit hommiin!
pakko surffailla ja palkkaa on pieni.
Mutta kyllä mua välillä vtuttaa että muut ovat hitaita ja laiskoja ja joudun paikkaamaan niitä. Teen 50% heidän töitään.
Joinakin päivinä oon ollut laiska ja hidas omasta tahdostani ja kyrpiintymisestäni muiden työtehoon, mutta aina työpäivän jälkeen on kaduttanut.
Mutta tehokkuuden takia joudun stressaamaankin todella paljon työssäni ja töiden jälkeen. tiedä sitten kumpi on kannattavampaa...
Ehkä se sinunkin palkka kasvaisi, jos laittaisit ruudun kiinni ja alkaisit hommiin!