Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kuusamon tk:n lastenlääkärit ja lapsen astmakontrolli.
11.05.2008 |
Kesäkuun puolessa välissä muutetaan perheen kanssa Vantaalta Kuusamoon ja syksyksi pitäisi varata aika lapsen astmakontrolliin. Mulla on ollut se käsitys että Kuusamossa ei lastenlääkäriä TK:ssa ole, vaan kontrollia varten pitäisi mennä Ouluun OYSiin.
Soittelin viikolla sinne tk:hon ja kysyin missä vaiheessa mun pitää varata aika että se kontrolli olisi syys-lokakuussa. Vastaanottoavustaja (tai mkä nyt olikaan) sanoi että alkusyksystä voisit soitella. Minä ihan ihmeissäni että onpa lyhyt aika, täällä kun olen tottunut sellaiseen 2-3kk jonotusaikaan. Tarkoittaako tämä siis että Kuusamossa on oma lastenlääkäri terveyskeskuksessa, ettei tarvitsekaan lähteä Ouluun?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kuusamossa ei välttämättä ole aina omia vakituisia lastenlääkäreitä tk:ssa mutta Lastenlääkärit käyvät Kuusamon tkssa tarvittaessa hgistä, rovaniemeltä tai Oulusta niin kuin muiden aikuistautien erikoislääkärit useita kertoja kuukaudessa, joten sun ei välttämättä tarvitse lähteä Ouluun.
Sinuna olisin viimeistään elokuun alussa yhteydessä Kuusamon tk uudelleen. Kyllä sielläkin jonoja on niin kuin täällä pääkaupunkiseudullakin.
t.entinen kuusamolainen