Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustelua raskauden aikana?

05.12.2005 |

Päätin tuolta kuumeilupuolelta tulla tännekin kysymään mieltä askarruttavaa asiaa. Laitoin kysymyksen jo odotus-sivullekkin, että varmasti edes joku vastaisi...

Ollaan keväällä aloittamassa vauvahanke ja suunnitteilla olisi myös interrail reissu kesälle. Jos siis ennen reiliä tärppää, niin olisi matkan aikana raskausviikkoja kasassa jotain 1-20 välillä. Näin tässä viisaammilta kysynkin että mikä teidän kuntonne/olonne/jaksamisenne on noilla viikoilla ollut ja miltä tuollainen 3 viikon reissaaminen olisi tuntunut? Perutaanko suunnitelmat vaiko annetaanko junan viedä? Kaikki info enemmän kuin tervetullutta :)

Kesää jo suunnitteleva Pumpsu :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hyvin monella ystävälläni/sukulaisella on ollut heikko olo raskauden ensimmäiset 12-13 viikkoa. Itse en sentään oksennellut mutta väsymys oli aivan kauheaa! Samoin iltaisin oli etova olo.

Olin pahimmat 8-12 viikot kesälomalla ja todellakin VAIN OLIN! Ei paljoa tullut reissut mieleen :)

Sen jälkeen helppas eikä edes tiennyt olevan raskaana! Siis noin viikot 14-25 oli tosi helppoja ja olin elämäni kunnossa! Sen jälkeen alkoi olla nivuskipuja yms.

Mutta kaikki olemme yksilöitä! En näe mitään syytä miksi et reissaisi! Toivotaan ettei iske hirmuset pahoinvoinnit kuitenkaan! Mutta jos mahdollista, reissaa viikkojen 12 jälkeen :)

Vierailija
2/3 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ollut mitään oiretta/vaivaa ennenkuin 8kk paikkeilla alkoi olla painoa niin paljon, ettei jalat kestäneet enää. Sinne asti puuhasin vaikka mitä vuorikiipeilystä lähtien. Vaan on semmoisiakin, jotka voi pahoin koko 9 kk. Kovin yksilöllistä, ja vieläpä eri raskaudet voi samalla ihmisellä mennä ihan eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin mieheni kanssa kreikassa tuolloin alkuraskauden aikana ja öklö olo iski kyllä kuumassa aamupäivisin. Tuskin olisin jaksanut mitään interrailia, mutta rannalla makaaminen ja autolla ajelu muuten oli ihan mukavaa. Vähän sitä piti katsoa myös mitä suuhunsa laittoi vieraassa maassa, kun täällä suomessa on niin tiukat ne ruokarajoitukset raskauden aikana...