Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, pitäisikö erota?

Vierailija
02.01.2013 |

Mieheni ei halua edes keskustella ongelmistamme. Hän on ollut kaksi kertaa väkivaltainen, pettänyt minut raha-asioissa, pitänyt mykkäkoulua. Minä taidan olla liian anteeksiantavainen. Nyt mietin, tulevatko lapset paremmin hoidettua yhdessä vai erillään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella määräaikaista lastenhoitosuhdetta?

Vierailija
2/9 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella määräaikaista lastenhoitosuhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman absoluuttista tietoa siitä mihin tlianne tulevaisuudessa tulisi kehittymään kunkin valinnan myötä.

Vierailija
4/9 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla vielä päättänyt sitten. Olen niin sopeutuvainen, että on hyvin mahdollista, että katson ja katson hautaan saakka. Ensin lasten takia, sitten siksi, että elämä on helpompaa.

Vierailija
5/9 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuo samat, mutta mies myös pettänyt muiden naisten kanssa ja ajanut koko perheen kaaokseen lopulta, kun äiti ei enää jaksanut.

Vierailija
6/9 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokitoki. Raha. Talo. Omaisuus. Joku himmeä "lapsilla on parempi ydinperheessä katsomassa kun isi lyö"-viritys. Vittu.

Vierailija
7/9 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokitoki. Raha. Talo. Omaisuus. Joku himmeä "lapsilla on parempi ydinperheessä katsomassa kun isi lyö"-viritys. Vittu.

Raha, talo tai omaisuus ei ole syy minulla. Pystyn hyvin elättämään itseni ja lapseni. Lapset eivät ole väkivaltaa nähneet, vaan tuntevat isän, joka leikkii ja pyykkää ja vie harrastuksiin. Ei mieheni ole pelkästään paha tai pelkästään hyvä, kuten ei kukaan ole. Olen luvannut tahtoa, siis yrittää ymmärtää ja rakastaa, mennessäni avioliittoon.

Vierailija
8/9 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, onko ero toive vai pelko.

Minäkin olen sietänyt paljon mieheltäni. Väkivaltaa ei ole ollut, enkä tiedä sietäisinkö sitä, mutta luottamus on petetty monesti ja miehellä on alkoholiongelmaa. Olen antanut anteeksi enemmän kuin moni muu ehkä olisi. Tässä kuitenkin edelleen ollaan ja tiedän, että paria ongelmaa lukuun ottamatta mies on hyvä mies, hyvä isä ja ainoa, johon olen ikinä tuntenut suurta rakkautta.

Viime aikoina olen miettinyt paljon eroa erinäisistä syistä. Suhde ei ole tuntunut tyydyttävältä, kaikki on ollut enemmän tai vähemmän suoraan sanonko mistä. Sitten mies joutui äkisti sairaalaan, ja huomasin pelkääväni hänen puolestaan. Toivoin vain saavani hänet kotiin.

Vierailija
9/9 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään lasten puolesta, siis miten he reagoivat jne. Pelkään myös, miten mies reagoi. Jos lapsia ei olisi, eroaisin ilman muuta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän