Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teneriffa vai Lanzarote? Kumpi parempi?

Vierailija
02.01.2013 |

Suunnitellaan hiihtoloma matkaa. Joko Teneriffa El Duque tai Lanzarotella Cinco Plaza? Mitä suosittelette. Kaksi aikuista ja kaksi lasta, 8 ja 9 vuotiaat. Entä sää helmikuun lopussa, kummassa paremmat aurinkomahdollisuudet, entä onko jompikumpi kovin tuulinen paikka?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut Lanzarotella usein. Teneriffalla en vielä koskaan.

Lanzan kyseiseen hotelliin en ole majoittunut, mutta se on ollut vaihtoehtoja.

Sijainti mainitsemassasi hotellissa on hyvä.

Sisareni oli juuri äskettäin tuossa hotellissa ja kehui sitä kovasti. Henkilökuntaa kehui ja kiitteli kovasti. Lapsiystävällisenä.

Lanzarotella saattaa olla paikoin tuulista, mutta ei häiritsevästi. Itseasiassa vilvoittava tuuli ja aurinko on aika petollinen yhdistelmä.

Illat vilposia, ellei neule tms mukaan.

Tuohon mainitsemaasi aikaan en ole siellä ollut.

Kaikkien kertojen aikana, jolloin olen Lanzarotella ollut on siellä satanut kerran vartin verran. Ja olen matkustanut sinne aina joulukuussa tai maaliskuussa.

Toivottavasti tietoni auttavat sinua. Ja kenties joku kävijä osaa kertoa tuosta Teneriffan paikasta.

2/2 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tässä onkin tullut jo mukavasti vinkkejä Lanzarotea koskien. Ja kuten yllä on mainittu, on Huoneistohotelli Cinco Plazas varmasti oikein hyvä vaihtoehto lapsiperheen lomailuun. Hotellin sijainti on lähellä rantaa sekä keskustan palveluita. Lanzarotella voi olla välillä hieman tuulista, mutta uskon että helmikuun lopussa on kummassakin kohteessa mukavan lämmintä.

Finnmatkojen El Duque -hotellin asiakkaana matkan hintaan sisältyy käynti suositussa vesi- ja seikkailupuistossa, Siam Parkissa. Tämä varmasti olisi mieleinen päivä teidän lapsillenne.

Asiakasarvioksi El Duquen on saanut 4.20 ja Cinco Pazas 4.21 (asteikolla 1-5) joten hyvin tasaväkisiä ovat.

Mukavaa uutta vuotta!

Ystävällisin terveisin

Terhi/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla