Neuvokaa, miten nelikymppinen voi saada ystäviä?
Taas vaihtui uusi vuosi ja totesin, kuinka yksinäinen olenkaan... Mistä ja miten ystäviä aikuisena ilman, että vaikuttaa onnettomalta...
Kommentit (6)
Kurssilta ja harrastuksista voi löytyä myös. Tästä aiheesta on ketjuja vauvafoorumilla paljonkin.
Ei siis automaattisesti, mutta ainakin tulee tuttuja ja tapaa ihmisiä, vaikka ei heti niitä ystäviä saiskaan.
ei se ikä vaikuta kaverien saantiin, niitä on vain vaikea saada :(
Minä olen ollut äärimmäisen yksinäinen viimeiset 7 vuotta, silloin mies minut jätti. Olin miehen myötä muuttanut kauas kotipaikkakunnaltani Helsinkiin joten omia ystäviä tai tuttuja ei ollut, ja ne yhteiset hylkäsivät minut eron myötä.
En ole löytänyt yhtään ystävää tai edes kaveria sen jälkeen täältä. Töistä ei onnistu, olen erittäin miesvaltaisella alalla ja työkaverini ovat minua paljon nuorempia miehiä. Harrastuksiin en pysty menemään, koska olen kahdne lapsen yksinhuoltaja, ei siinä enää työpäivän jälkeen mihinkään lähdetä.
Valitettavasti. Olen ollut onnekas ja saanut joskus töistä ystävän/ tuttavan tai kaksi. Kaikki oikeat ystäväni ovat koulu ja opiskeluajoilta. Ehkä pitää tyytyä vanhoihin ystäviin ja muistaa vaalia heihin suhteita.
Tuttavia ihan helposti, siis sellaisia joita voi joskus kahville pyytää.
Lasken tuttavaksi / kaveriksi vielä toisen lapsemme kummitkin, koska mitään ystävien kesken puhuttavia juttuja meillä ei ole. Vaikeaa se on.