Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli se henkinen kotisi, josta jouduit muuttamaan pois?

Vierailija
01.01.2013 |

Tähän ketjuun voi tulla vapaasti haikailemaan sitä parasta asuinpaikkaa, jossa ei enää asu. Kaikki imelätkin kuvaukset ovat sallittuja. ;)

Minä kävin juuri entisellä asuinpaikkakunnallani, jossa asuin kun sain ensimmäisen lapsen. Asuimme vanhahkossa pihapiirissä, jossa oli paljon muitakin nuoria lapsiperheitä. Meillä oli siellä jotenkin niin ihanaa elämää; oltiin nuoria ja huolettomia. Naapureiden kanssa oltiin tekemisissä joka päivä, lapset leikkivät yhdessä sulassa sovussa, elämä oli pientä mutta turvallista ja mukavaa. Yksi ystävistäni asuu vieläkin samassa pihapiirissä, ja meininki on siellä vielä samanlaista. Joka kerran kun käyn hänen luonaan, vietän hetken vaan siinä pihalla muistelemassa kuinka hauskaa elämä oli.

Missään muualla en ole tuntenut olevani yhtä kotona, vaikka muissakin paikoissa, joissa olen asunut, olen saanut naapureista tuttavia ja kokenut hyviä hetkiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalla paikalla kiva asunto. Asunnossa kaikki oli heti paikallaan ja kaikelle oli oma paikka. Tuntui hyvältä ihan vain olla kotona. Oli oma pieni piha, ruohosipulia ja raparperia.

Olen muuttanut monta kertaa eikä mistään muualta ole ollut niin vaikea lähteä.

Vierailija
2/2 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina siellä missä minäkin, fyysisestä kodistani riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi