Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä pörrää iso ja äkäinen ampiainen sisällä?!! tammikuussa?

Vierailija
01.01.2013 |

mistä hemmetistä se oikein voi olla tullut tähän aikaan vuodesta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kuningatar joka on tullut talvehtimaan teille sisälle ja herännyt kesken talven? Ei olisi ensimmäinen kerta kun niin kävisi, minun anoppi pitää paljon ikkunoita auki syksyllä ja lähes joka talvi jostain kolosta löytyy horroksessa oleva kuningatar.

Vierailija
2/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kuningatar joka on tullut talvehtimaan teille sisälle ja herännyt kesken talven? Ei olisi ensimmäinen kerta kun niin kävisi, minun anoppi pitää paljon ikkunoita auki syksyllä ja lähes joka talvi jostain kolosta löytyy horroksessa oleva kuningatar.

keittiön tuuletusikkuna.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistossa jonkinlaisen hämähäkin. Mistäköhän sekin siihen tiupsahti?

Vierailija
4/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita kun sitä alkaa lämmittämään, niin aina sieltä herää joku kuningatar pörräämään

tavalliset ampparit ei talvehdi

Vierailija
5/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tässä yhtenä päivänä mutta se tuli halkojen mukana ulkoa. Oli kai talvehtimassa halkopinossa jossain raossa.

Vierailija
6/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut isoja kärpäsiä ja ampiaisia ihan nyt joulukuuhun asti. ärsyttäviä, enenmmän niitä nyt on sisällä kuin kesällä.

Vierailija
7/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhosithan sen, sillä muuten se tekee pesän teille alkuksesästä...

Vierailija
8/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin sen lopulta kun ei tahtonut muuten kuolla.

Kerääkö se siis uuden yhdyskunnan joka kevät, jos tavalliset ampparit ei talvehdi?

Vierailija
9/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti.

Vierailija
10/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärpänen! Niitä on ollut pitkin talvea aina kun on vähänkin lämpimämpi. Ovat selvästi vähän kohmeessa, lentelevät ja rapisevat pitkin kattoa. Yök!!

Vierailija
11/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli sisälle takkapuiden mukana. Luulin ensin että kuulen harhoja, kun ampiaisen pörinä alkoi jostain kuulua :)

Nyt olen muistanut ravistella puut ennen sisälle tuontia. Välillä siellä puiden päällä liiterissä makaa kohmeisia amppareita. yök.

Vierailija
12/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yksi kuningatar perustaa aina uuden pesän joka kevät, syksyllä kuningatar jättää pesän ja muut amparit jää kuolemaan, ne on niitä, jotka syksyllä on kiukkusia

Vierailija
13/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän vanha sivu mutta mulla eilen illalla 4.12 käveli lattialla kohmeinen ampiainen mikä lie ja mistä tullu olisko kuningatar joka tapauksessa se kuoli