Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun olisi pakko kertoa että haluan erota. En vaan uskalla.

Vierailija
01.01.2013 |

Ihan hirveä tilanne, inhoan miestäni. Hän asuu eri paikkakunnalla töiden takia osan viikosta ja silloin menee hyvin. Kun olemme yhdessä, pelkkä riitaa ja tappelua. Ollut jo vuosia. Tilanne ei helpotu sillä, että mulla on toinen mies. Olen aina pitänyt kunniaasiana kertoa jos pettää, tai siis löytää uuden. Ettei tarvii salailla, niin että oma kumppani sitten kuulisi tämän jostain muualta. Omna ukko on pettänyt mua 7v sitten aj sen kuulin muualata. Nyt on käymässä toistepäin.

MITÄ ihmettä teen????? Olen niin ahdistunut. En kestä enää kaksoiselämää. Mutta oman miehen kanssa en yhteistä elämää enää halua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sitten oot yhdessä vielä? Lasten takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa oma kirjoitus uudelleen-siinähän se vastaus on.Eli kerrot ja eroatte

Vierailija
4/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sitten oot yhdessä vielä? Lasten takia?

ap

Vierailija
5/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kamalaa. Nytkin mies makaa sohvalla ja juttelee lasten kanssa. Siihenkö sitten, että "hei kuule, meidän täytyy tänään vähän puhua...Rakastan toista miestä".

Oikea pommi, koko juttu. Mies ei ehkä kestä sitä.

ap

Vierailija
6/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tajuaa asian kyllä-usko vaan.Tai sit osaat näytellä todella hyvin.

Jospa ihan vaikka keskustelisit sen miehesi kanssa ja sanot ettei juttu sun puolelta enää toimi ja haluat erota.Ei sitä uutta miestä kannata heti ottaa esiin-koska se juttu ei välttämättä edes kestä sitten kun teillä olisi mahdollisuus olla yhdessä

Vierailija
7/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo rakastajasi on kotona, kun mies tulee kotiin. Siinäpä vinkkiä hänelle kerrakseen.

Vierailija
8/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ihan vaikka keskustelisit sen miehesi kanssa ja sanot ettei juttu sun puolelta enää toimi ja haluat erota.Ei sitä uutta miestä kannata heti ottaa esiin-koska se juttu ei välttämättä edes kestä sitten kun teillä olisi mahdollisuus olla yhdessä

Kun en halua jäädä yksinkään! Kuulostaa varmaan hirveältä, mutta haluaisin pedata valmiiksi toisen suhteen. Pahinta jos ei sitten kumpikaan mieheistä halua minua enää koskaan.

ap

Vierailija
9/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi elää valheessa, et edes lasten vuoksi. Ja ihan sama, kestääkö mies vai ei, kyllä se ennen pitkää jaloilleen nousee. Älä tuhlaa aikaa vaan tee se, minkä joudut ennen pitkää kuitenkin tekemään, mahdollisimman pian, niin itsesi, miehesi, lastesi kuin rakkaasikin vuoksi. Se on sinun tehtäväsi, etä voi lykätä ja lykätä asiaa.

Vierailija
10/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelkuri, kun aloitit suhteen ennen eroa. Nyt kakistat ulos vaan!

Vierailija
11/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en halua jäädä yksinkään! Kuulostaa varmaan hirveältä, mutta haluaisin pedata valmiiksi toisen suhteen. Pahinta jos ei sitten kumpikaan mieheistä halua minua enää koskaan.

ap

Ehkä sulle olisi oikeasti kaikista parasta se että olisit hetken ihan vaan itseksesi ja iettisit mitä haluat?Se että pakko olla joku ei kanna kauhean pitkälle.Ihminen voi olla onnellinen myös ilman kumppania,se vaan vatii itsensä tuntemista ja vahvaa itsetuntoa.Suhteessa ei todellakaan kannata olla vaan siksi että olisi vaan joku

Vierailija
12/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Aika moni petturimies ajattelee ja toimii juuri noin. Siis nyt mulla meni viimeisetkin empatiat ihan muihin osoitteisiin. Et tosiasiassa ajattele miestäsi etkä etenkään lapsiasi vaan sitä, ettet itse kestäisi yksinoloa. Kasva aikuiseksi, aikuinen ihminen kestää.

Vierailija
13/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä on itsellesi parasta - ja toimi sen mukaisesti. Huonossa suhteessa ei kannata jatkaa, kuluttaa turhaa energiaa - ja satuttaa kaikkia.

Vierailija
14/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on mieluummin vaikka yksin. Ei siis niin, että syy olla eroamatta on se, että pelkää jäävänsä yksin. Jos sitä tai uuden suhteen epäonnistumista pelkäät, sitten älä eroa. Eroa sitten, kun tiedät, että haluat sitä riippumatta siitä, löydätkö uutta miestä. Ja kun tilanne on tämä, kissa pitää vaan nostaa pöydälle. Been there, done that. Mies saattaa jopa arvostaa rehellisyyttäsi.

Vierailija
15/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo teidän liitto ainakaan kovin onnelliselta ja ihanalta kuullosta

Vierailija
16/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt asiaa ja koska pelkään yksinoloa, en aijo kertoa. Jos jään kiinni rakastajastani niin sitten pitää katsoa kuinka oma ukko siihen suhtautuu. Jättämisen vaikeus. En pysty. Mieluummin tulen jätetyksi.

Ap

Vierailija
17/19 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet itseäsi, et muita. Säälin lapsiasi ja miestäsi, jotka joutuvat elämään sinun valheessasi. Mene johonkin terapiaan, joko yksin tai miehesi kanssa.

Vierailija
18/19 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2013 klo 11:43"]

Siis ihan kamalaa. Nytkin mies makaa sohvalla ja juttelee lasten kanssa. Siihenkö sitten, että "hei kuule, meidän täytyy tänään vähän puhua...Rakastan toista miestä".
Oikea pommi, koko juttu. Mies ei ehkä kestä sitä.

ap

Hei mutta eron suurin syyhän ei ole se, että rakastat toista miestä, vaan se, että et kestä olla ukkosi kanssa = et ole rakastanut häntä vuosiin. Ainakin näin ymmärsin.

Jos haluaisit olla miehesi kanssa, et olisi varmaan antanut mahdollisuutta tälle rakkaudelle. Joten mitäpä jos laittaisit tämän sivusuhteesi jäähylle, hoitaisit eron ja sitten aloittaisit uuden elämän. Tuntuu jälkeenpäinkin paremmalta.

Miten kerrot miehellesi erohalustaisi...mmm. Jos teillä menee huonosti, niin kai teillä silloin myös riidellään? Siinä vaan riidan päätteeksi toteat, että haluat erota.

Vierailija
19/19 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2013 klo 11:51"]

ap

Aika moni petturimies ajattelee ja toimii juuri noin. Siis nyt mulla meni viimeisetkin empatiat ihan muihin osoitteisiin. Et tosiasiassa ajattele miestäsi etkä etenkään lapsiasi vaan sitä, ettet itse kestäisi yksinoloa. Kasva aikuiseksi, aikuinen ihminen kestää.

Mulla myös hävisi empatiat saman tien. Jos oot jonkun kanssa vaan sen takia, ettet kestä olla yksin, ja sinulla on pakko aina olla joku mies, oot kyllä säälittävä tapaus. Kasva aikuiseksi.

n41