Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko, etta asiantuntijoilla on hyva palkkataso?

Vierailija
01.01.2013 |

Itse olen asiantuntijatehtavissa ja keskipalkalla kituutan. Nettotulot 2500e kuussa ja silla elatan kolmea lasta ja maksan vuokraa 13ooe kuussa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskipalkkainen, et pienipalkkainen. Että ruikuti-ruikuti vaan.

Vierailija
2/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka 3000e/kk, asiantuntijatehtävissä yksityisellä. Yliopistokoulutus ja ttyökokemustakin on jo kertynyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain tuoda vertailukohdan niille, joiden mielesta yhteiskunnan pitaisi kaikki kustantaa, etta ei keskituloisetkan ihan kaikkea saa, mihta vaan keksivat ostaa.

Vierailija
4/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskakuskiakin voidaan kutsua jätesäiliöiden tyhjentämisen asiantuntijaksi.

Vierailija
5/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaat toisen ketjun ap:n kampausongelmiin. Minä voin olla asiantuntijatöissä vaikka riihen seinästä vetäistyn näköinen. Farkut, trikoopusero, neuletakki ja ponnari/nuttura on aivan riittävä työasu. Ennemminkin ulkonäköön pitää panostaa vaikka trendikkään kaupan myyjänä tai muissa pienipalkkaisissa asiakaspalvelutehtävissä, varsinkin jos täytyy vielä käyttää omia vaatteita. Pankkivirkailijoilla näkyy olevan kampaukset kohdallaan, rakennekynnet, jakkupuku jne.

Vierailija
6/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia työvoima- ja muita asiantuntijoita, lähtöpalkka 2100 e ja jopa vähemmän.

Vierailija
7/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pankeissa keskipalkkaisille (3000 - 4000 e/kk brutto) työntekijöille annetaan usein päällikön titteli. He ovat siis päälliköitä, joilla ei ole yhtään alaista eikä vastuuta muusta kuin omasta työstään. Mutta on se niin komeaa olla ihan päällikkö. Se vastaa vähintään 500 euroa palkkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä