Suositelkaa hotellia Lontoossa.
Kaipaisin vinkkejä hotellin valintaan, eka Lontoon matka on tulossa keväällä. Hotelli saisi olla mahdollisimman keskustassa. Ei tarvitse olla halvin mahdollinen, mutta ei kalleimmastakaan päästä.
Muitakin vinkkejä käyntikohteista ja muusta olisi kiva saada. Ollaan Lontoossa 4 yötä.
Kommentit (30)
Booking com ja hakuun lontoo, siitä sitten kattomaan vapaita.
6 Waterloo Place, on mun suosikki. Piccadilly Circukselta pikkusen alas Regent Streetiä. Olen saanut sieltä toisinaan huoneen melko edullisestikin, n. 150 puntaa per yö. Isot huoneet joka on ehdoton plussa! Monissa hyvissäkin hotelleissa Lontoossa on tosi pienet huoneet. Hyvä aamiainen, ihana afternoon tea rose roomissa, kaikin puolin kiva hotelli hyvällä paikalla.
Vinkkejä kyselen juuri siksi, että tarjontaa on niin valtavasti. Ja koska en tunne Lontoota, en osaa hahmottaa osoitteista, että missä päin hotellit sijaitsevat.
Lisää suosituksia?
ap
Claridge's. Hotellin sivuilla joskus hyviä tarjouksia.
Radisson Edwardian Mayfairissa. Tsekkaa se, näytti olevan joitain edullisia hintoja tarjolla. Kiva sekin, hyvällä paikalla. Mayfair on kaiken kaikkiaan hyvä sijainti.
Joku 200 e yöltä on ehkä mulle suurin hinta, minkä maksaisin.
ap
Thistle-ketjulla on myös hyviä hotelleja, ja tarjouksia.
Usein olen myös yöpynyt siistissä, edullisessa ja sijainniltaan loistavassa Rhodes Hotelissa Paddingtonin vieressä.
Mutta en muista hotellin nimeä enää. Lähellä Hyde Parkkia, kävelymatka keskustaan tai sitten taksilla. Kannattaa kiinnittää huomiota onko huoneessa oma suihku ja vessa. Itse löydettiin monta kian näköistä hotellia, mutta huoneesta puuttui oma suihku tai vessa/ molemmat, joka itselle oli ainakin tärkeä juttu.
hieman sivussa mutta lähellä Paddingtonia ja Notting hilliä sekä edullinen mutta vaatimattomampi Columbia Kensingtonin puiston ylälaidassa. Loistava sijainti!!
Hyvien metro ja bussilinjojen päässä, hyvä aamiainen kuuluu hintaan.
Noi kaikki alimmat näyttää hyvältä. Pitää tutkia niitä tarkemmin.
ap
Travelodge on halpishotelliketju mutta asiallinen, kylppärit toimii, kalusteet vähän ikean tyyliä. Olen ollut Travelodge Central Marylebonessa ja Travelodge Kings Cross Royal Scotissa.
http://www.danubiuslondon.co.uk on Tjäreborginkin valikoimissa.
Hanki heti lentoasemalta joukkoliikenteen näyttölippu Oyster card ja siihen "Pay as you go". Piippaat bussiin noustessa ja metroon sekä tullessa että poistuessa; systeemi laskee sulle halvimman mukaan että velottaako se kertalippuja vai päivälipun.
Metro on helppo mutta busseista näkee enemmän.
Omena-hotelli -tyyppinen. Tosin tuon ketjun hotelleissa on henkilökunta paikalla. Olimme tyttären kanssa lokakuussa kyseisessä hotellissa, ja tykkäsimme. Metro/juna-asema kivenheiton päässä. Edullinen hinta. SUOSITTELEN!
oltiin kesällä hotelli Enricossa. Sijainti on loistava, aivan Victorian aseman nurkilla (esim.lentokenttäbussit lähti kävelymatkan päästä)ja rauhallisen viihtyisä naapurusto, kävelymatka Buckinhamin palatsille. Kolme yötä maksoi muistaakseni 350€. MUTTA hotelli ei ole mikään luxus, huone oli ruotsinlaivan hytin kokoinen ja hotelli vähän nuhjuinen. Mutta jos kaipaat yöpaikkaa jossa on puhtaat lakanat, suihkusta lämmintä vettä ja simppelin aamiaisen niin sitten tuo on loistava valinta!
Hanki heti lentoasemalta joukkoliikenteen näyttölippu Oyster card ja siihen "Pay as you go". Piippaat bussiin noustessa ja metroon sekä tullessa että poistuessa; systeemi laskee sulle halvimman mukaan että velottaako se kertalippuja vai päivälipun.
Metro on helppo mutta busseista näkee enemmän.
Millaisella kokoonpanolla olette lähdössä? Aikuisia, lapsia?
Eilisilta vietetty hotelleja tutkiessa. Ihanaa, mutta vaihtoehtoja on niin paljon! :)
ap