Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta mutta totta, samoja tuotteita Sokoksella ja Maxissa!!!

Vierailija
05.12.2005 |

Olen törmännyt tismalleen samoihin ns. merkittömiin tavaroihin ja vaatteisiin näissä kyseisissä kaupoissa.

Mutta hintaero on ollut huima.

Esim.

Tyttöjen verkkapuku nro. 28 takissa ja housussa painettuna

Maxi Makasiini 14,90e

Sokos 19,90e

Tyttöjen hiuspinnisetti pienessä laukussa

Maxi makasiini 2,50e

Sokos 5,90e

Siis uskomaton hintaero ajatellen että Maxinkin on pakko ottaa kate myymistään tavaroista!

SUOSITTELEN vertaamaan hintoja ja suosimaan myös ns. halvempia kauppoja sillä sieltä löytyy paljon samoja laatutavaroita kuin brandiliikkeessä pienempään hintaan!

Onko muilla kokemuksia samasta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä vielä jossain?

Vierailija
2/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaani, IIsalmi, Kuopio nyt heti kärkeen.. missäs muualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ajattelin, että kun täällä pääkaupunkiseudulla oli Maxeja, jotka muuttuivat Prismoiksi jokunen vuosi sitten , mutta onkin siis aivan eri asia :)

Vierailija
4/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxi

Makasiini -liikkeet on täysin yksityinen myymäläketju.

Yritys on aloittanut toimintansa v. 1978 Kajaanista. Yhtiöllä on 9 myymälää 8:lla eri paikkakunnalla.

Pohjoisin myymälä on Suomussalmella ja eteläisin Kuopiossa. Keskusvarastomme toimii Kajaanissa.

Vierailija
5/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mainiota että edullisempaan hintaan saa monituiset tavarat kuin muualta!

Ai niin..

tässäkin aika iso hintaero:

My little pony morning sunshine

Maxi makasiini 34,90

Sokos 59,90

Vierailija
6/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksi Makasiineja ei ole täällä E-suomessa? never heard.

Vierailija
7/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten HUONO otsikko ap:n ekassa viestissä, aika harva tietää mitään Makasiineja...

Vierailija
8/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissäni kyllä puhuin Maxi-MAKASIINISTA että kyllähän siitä voi huomata eron jos lukee viestinkin otsikon lisäksi.. ;)

ap

Vierailija
9/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Maxi-Makasiini on yksi Maxi liike muiden joukossa: Maxi Leppävaara (Sello), Maxi Kannelmäki jne. täällä Helsingissä. Mutta ovat nykyään Prismoja. Ajattelin, että on siis tätä ketjua.

Että luin kyllä koko viestisi, silti otsikko on se tärkein.

Vierailija
10/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sokos kalliimpi kuin moni muu liike, kalliimpi kuin Prisma (sama tuote), kalliimpi kuin KKKK-kauppa jne. Sokos kun ei ole Automarketti vaan Tavaratalo. Siinä on vissi ero.

Vierailija
11/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Iisalmessa tosi hieno ja iso liike. On vienyt paljon esim prisman asiakkaita omakseen isolla valikoimalla ja hinnoilla.

Vierailija
12/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ajat sitten siirtynyt Cittariin, joka ainakin Tampereella on keskimäärin paljon halvempi kuin Prismat ja Sokos.

Vierailija
13/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÄ MAKSI MAKASIINIT TODELLAKAAN KUULU S-RYHMÄÄN!

Vierailija
14/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kateelliset aina kieli pitkällä odottaa verotustietoja että pääsevät ko. veljesten asioita kaiveleen ja baariparlamenteissa panettelemaan. Näin meillä täällä kainuussa, mutta te sivistyneet eteläsuomalaiset olette varmaan moisen käytöksen yläpuolella!

Vierailija
15/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, samaa halpisluokkaa nuo Maxi-makasiinit ovat :-) olen kerran käynyt Kajaanin Maxissa ja kyllä ne vaatteet siellä ainakin oli ihan halpiskamaa. Ja koko myymälä on sellainen varasto-tyylinen, tulee vähän mieleen Hong Kong -likkeet.

Ja ei siellä kyllä kaikki halpaa ollut. Esim. Arabian ja Iittalan tuotteita saa Tarjoustaloista (ja Pirkanmaalla Vapaa Valinnoista) paljon halvemmalla.

Vierailija
16/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin S-ketjun ruokakaupat on edullisempia kuin Keskon. Prismoissa ja Cittareissa käyn yleensä molemmissa, Malmilla molemmat vierekkäin. :D

Vierailija
17/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa varmaankin piti lukee HongKong-liikkeet.

Mutta itse asiani; itse en mollaisi Tarjoustaloja sillä siellä on kyllä myynnissä ihan samaa marketti-kamaa kuin muuallakin- tosin halvemmalla.

Vierailija
18/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-o. Olen törmännyt samaan.

Ostin sokkarilta lampun, 45 euroa. Menin seuraavaksi maksiin ja sama lamppu oli 30 euora. Palautin lampun sokkarille ja kävin hakemassa maksista.

Sain maksista 10 euroa halvemmalla Triunph-imetysliivit, sama malli ja koko (sokos 35 euroa, maksi 25 euroa!)

Vierailija
19/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat hinnoitella itse

prisma samaa ketjua

isoin aina halvin (=maxi)

Vierailija
20/23 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole aivan pakko ostaa kaikkein halvinta, suosikaa mieluummin pieniä erikoisliikkeitä ja yksityisyrittäjiä! Rahat menevät Suomalaisille yrittäjille, eikä ketjujen ylikansallisille porhoille...ja ennenkaikkea saadaan parempi valikoima, vaihtoehtoja ja persoonallisempia tuotteita! Huh, tulipas vuodatettua.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän