Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset haluavat pukeutua juhliin aina fakkuihin?

Vierailija
29.12.2012 |

Uusi vuosi on monessa maassa oikein juhlava juhla, mutta Suomessa vedetään sekin farkkulinjalla. Miksi naiset eivät laita pikkumekkoja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bling-bling-hieno toppi, farkut, ja korkkarit ja laukkuna clutch, koruja sitten tilaisuuden mukaan. Se kontrasti viehättää minun silmää, en tykkää olla se tyyppi joka on ylipukeutunut, se ei vaan sovi minulle :)

Vierailija
2/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ymmärrä tätä ainaista farkkuihin pukeutumista. Mekko tai juhlavat housut sopii uudenvuoden juhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uutena vuotena varmaankin paksut mustat, vähän glitter-pintaiset sukkikset, pitkä valkoinen tunika ja sen alla normaali pitkähihainen, musta paita. Tarkoitus on nimittäin olla sisällä syömässä, meillä kotona ystäväperheiden kesken ja sitten siirtyä ULOS ampumaan muutama raketti ja grillaamaan iltapalaa.

Ja jos vanhat merkit pitää paikkansa, ulkona on kylmä. Siksi minulla onkin sitten päällä ulkoiluvaatteet... ne on kyllä ihan merkkivaatteet mutta armottoman kaukana juhla-asusta :D

Näin siis täällä päin Suomea uutena vuotena.

Muut juhlat sitten erikseen, itse en juhlapukeudu koskaan housuihin.

Vierailija
4/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö en juhli uuttavuotta blingeissä ja baareissa, eli en tarvitse mitään farkkuja juhlavampaa. Juhlimme uutta vuotta lasten kanssa syöden jotain hyvää ja viemällä lapset katsomaan ilotulitusta.

Ainiin, olen kuullut juttua ettei kukaan vaatteillaan juhli.

Vierailija
5/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveriporukan kanssa perinne et etkoillaan kavereiden kämpällä, sit mennään n. tunniksi ulos katselemaan raketteja/ampumaan niitä, ja vasta sit baariin.

Usein uusivuosi on sitä kaikkein kylmpitä aikaa vuodessa... farkuil koen tarkenevani paremmin toki niiden allaki jotain) kuin pelkil mekol/hameel ja sukkiksilla.

Vierailija
6/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin pitkä takki, paljon tuonne polven alapuolella. Sen kanssa tarkenee hyvin, vaikka onkin juhlamekko päällä.

Vierailija
7/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin pitkä takki, paljon tuonne polven alapuolella. Sen kanssa tarkenee hyvin, vaikka onkin juhlamekko päällä.

ENkä ite vain uuden vuoden takia hankkisi sellasta ja muuten ei ole tarvetta.

Semmonen pitkähelmanen takki on niin epäkäytännöllinen muuten, ei toimi koiria ulkoiluttaessa.

Vierailija
8/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä tunnusta tuota, että suomalaiset naiset muka pukeutuisivat AINA juhlissa farkkuihin, mutta mulle uusivuosi ei ole mikään juhla, vaan rennosti kotona kavereiden kanssa vietettävä tapahtuma. Ei siihen oikein tälläytyminen sovi.

Vierailija
9/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi on monessa maassa oikein juhlava juhla, mutta Suomessa vedetään sekin farkkulinjalla. Miksi naiset eivät laita pikkumekkoja?

Kaipa pukeutuminen riippuu siitä mitä aikoo tehdä. Minä vietän uutta vuotta pyjamanhousuissa, jos ampuisimme raketteja pukisin toppahousut, tai kun nyt näyttää tulevan lauhaa, ne farkut.

Vierailija
10/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdettiin ulos ja seistiin polvia myöten lumihangessa raketteja ampumassa, että onko ihme, etteivät suomalaiset pukeudu miniin ja stilettikorkoihin ;-)

Vierailija
11/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on fakku?

Laita kutsuun pukukoodi, jos haluat jotain tiettyä pukeutumistyyliä vieraille.

Vierailija
12/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä uusi vuosi ei ole mikään juhlien juhla. Jouluna on mekko, mutta uuten vuotena kun tod näk ollaan ulkona osan aikaa, niin farkut ja kiva hieman juhlavampi yläosa on ok.

Yleensä kavereiden kanssa vietämme rentoa iltaa.

Vierailija
13/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin kylmässä maassa on ilmasto pakko ottaa huomioon.

Minä kyllä käytän talvellakin mekkoja ja olen ulkonakin mekossa välillä ihan palelematta. Käytän villaisia paitoja ja mekkoja / hameita, untuvatakkia, varrellisia lämpimiä kenkiä ja villasäärystimiä, lämpimiä myssyjä ja kahdet lapaset päällekkäin. Ei palele mekossakaan, vaikka joutuisin yllättäen viettämään aikaa ulkona.

Mutta uutenavuotena, kun on tiedossa, että ulkona ollaan, niin puen mekon tai tunikan päälle toppahousut ja takin. En tykkää kärvistellä kylmissäni.

Vierailija
14/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin kylmässä maassa on ilmasto pakko ottaa huomioon.

Minä kyllä käytän talvellakin mekkoja ja olen ulkonakin mekossa välillä ihan palelematta. Käytän villaisia paitoja ja mekkoja / hameita, untuvatakkia, varrellisia lämpimiä kenkiä ja villasäärystimiä, lämpimiä myssyjä ja kahdet lapaset päällekkäin. Ei palele mekossakaan, vaikka joutuisin yllättäen viettämään aikaa ulkona.

Mutta uutenavuotena, kun on tiedossa, että ulkona ollaan, niin puen mekon tai tunikan päälle toppahousut ja takin. En tykkää kärvistellä kylmissäni.

Kun näin hienosti esittelin, että mekollakin tarkenee, niin piti kuitenkin sanomani, että ymmärrän, ettei kaikki halua pukeutua noin. Ymmärrän hyvin, että nuo mun yhdistelmät on jonkun mielestä omituisia, vaikka minä niissä viihdynkin. Ja vaikka ei olisi omituisia, niin tietenkään kaikki eivät viihdy mekoissa yhtä hyvin kuin minä. Moni rakastaa hyvännäköisiä farkkujaan, niin minäkin nuorempana. Nyt on kroppa pyöristynyt vain pikkuisen, mutta vääristä kohdista, joten farkut ei tähän kehoon enää istu. Nyt mulla mekot näyttää paljon paremmilta, joten olen opetellut käyttämään niitä yhtä kätevinä vaatteina kuin farkkuja.

Vierailija
15/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin voi yhdistää melkein mitä tahansa, eikä silti ole ylipukeutunut

Vierailija
16/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun suomalaisten naisten juhlapukeutuminen niin häissä kuin hautajaisissa on trikoolegginssit.

Vierailija
17/17 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uutena vuotena varmaankin paksut mustat, vähän glitter-pintaiset sukkikset, pitkä valkoinen tunika ja sen alla normaali pitkähihainen, musta paita. Tarkoitus on nimittäin olla sisällä syömässä, meillä kotona ystäväperheiden kesken ja sitten siirtyä ULOS ampumaan muutama raketti ja grillaamaan iltapalaa. Ja jos vanhat merkit pitää paikkansa, ulkona on kylmä. Siksi minulla onkin sitten päällä ulkoiluvaatteet... ne on kyllä ihan merkkivaatteet mutta armottoman kaukana juhla-asusta :D Näin siis täällä päin Suomea uutena vuotena. Muut juhlat sitten erikseen, itse en juhlapukeudu koskaan housuihin.

..merkkivaatteet. No totta hitossa. Eihän tyhjäpäät osaa mennä minenkään ilman merkki..siis MERKKIvaatteita. Anna mun nauraa...haahha..haaa..