Hyi Hitto työkaveri leikkas kynnet keittiösaksilla, ja
laittoi sakset takasiin keittiöpöydälle muiden käyttöön! :-o
Kommentit (13)
toisia ihmisiä kohti eikä tajua edes laittaa kättä suojaksi. Valittaa sitten muille jos joku haukottelee eikä suojaa suutaan.
niin kannattaisko ennemmin pestä ne sakset kuin kirjoittaa aiheesta tänne?
niin kannattaisko ennemmin pestä ne sakset kuin kirjoittaa aiheesta tänne?
että ap jätti sakset pesemättä? Se ei hei olekaan jutun pointti? Vai osuko ja upposko? ;)
että ap jätti sakset pesemättä? Se ei hei olekaan jutun pointti? Vai osuko ja upposko? ;)
Meillä on kotonakin kynsisakset. Ihmettelen vaan, että tällaisistakin jaksetaan oma postauksensa tehdä foorumille. No, joillain on elämässä pienet murheet.
mun työkaveri puhdistaa kynnenaluset veitsellä ja laittaa takaisin veitsen takaisin käyttöön pesemättä.
Ai työpaikan ravintolassa? Vai kotonaan? Kylässä? Teillä?
Meillä on kotonakin kynsisakset. Ihmettelen vaan, että tällaisistakin jaksetaan oma postauksensa tehdä foorumille. No, joillain on elämässä pienet murheet.
kotona ne kynsisakset myös keittiösaksina, eli leikataanko niillä esim. persiljaa ja ruohosipulia myöskin?
enkä pese saksia sen jälkeen. Ei niilä kyllä mitään ruokaa leikellä.
mun työkaveri puhdistaa kynnenaluset veitsellä ja laittaa takaisin veitsen takaisin käyttöön pesemättä.
te tiedätte noin yksityisiä asioita työkavereista? Meillä leikataan ja putsataan kynnet kotona, ei työpaikalla.
te tiedätte noin yksityisiä asioita työkavereista? Meillä leikataan ja putsataan kynnet kotona, ei työpaikalla.
kun ne putsaa ne kyntensä työpaikalla kaikkien nähden yhteisillä ruokailuvälineillä!! :D
ai?
Esim työpaikan taukotuvassa