Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi asuu 200m päässä meistä.

Vierailija
26.12.2012 |

Arvatkaa onko kivaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi asuu seinän toisella puolella.

Vierailija
2/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on tuttu hoitaja lähellä ja itse pääsette viettämään aikuisten aikaa niin yksin kuin kaksinkin. Lisäksi mitä tärkeintä, lapset saavat läheisen suhteen isoäitiinsä.

t: totaaliyh, jonka omat vanhemmat kuolleet ja exän vanhempia ei lapsenlapset kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppi asuu parin kilometrin päässä meistä. Minusta on kivaa :) Anoppini on aivan ihana!

Vierailija
4/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kysyä että miksi anoppi on noin lähelle muuttanut tai miksi ootte itse muuttaneet noin lähelle?

Vierailija
5/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kivaa! Kertaakaan ei ole anoppi tullut kutsumatta kylään, vaikka olen sanonut että saa tulla ja hänellä on vara-avainkin. Lapset saa viedä hänelle hoitoon milloin vaan, on eläkkeellä joten melkein aina käy.

Vierailija
6/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ei tajunnut pitää etäisyyttä. Tuli miehen antamalla vara-avaimella sisälle, kun olin nukkumassa. On siis aamulla pariin kertaan säikäyttänyt. On käynyt meillä yöpymässäkin, kun olemme olleet poissa, ilman että olisi kysynyt sopiiko. Viimeinen aamusäikäytys riitti ja sanoin miehelle, että joko käskee anopin lopettaa nuo touhut tai minä lähden tästä talosta ja mies sitten joutui sanomaan, että ei tänne ihan miten sattuu sovi tulla. Eipä ole enää tullut. Ja herne menikin niin syvälle nokkaan anopilla, ettei ole enää lainkaan käynyt kylässä...

Moni myös kuvittelee, että on se meillä niin helppoa, kun saadaan lapset hoitoon aina kun halutaan. Noh, ei se todellisuus on pikkasen muuta, kuin mitä kuvitellaan. Mutta annanpa ihmisten pitää kuvitelmansa ja anopin kirkastella omaa kruunuaan kaikille, jotka viitsii kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi