Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö jotain sukulaistasi, miksi?

Vierailija
26.12.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielenterveysongelmainen, ts. masentunut eikä käynyt mitään kouluja loppuun. On nyt kolmekymmentä ja kahden lapsen kotiäitinä. Miehensä on ihan normaali, mietin miten on serkkuuni haksahtanut.

Tuntuu niin tyhmältä, kun itse olen kaksi vuotta nuorempi, valmistun kohta ja elämä on edessä, että toinen ei tee elämällään mitään. Häpeän häntä, ehkä en saisi mutta häpeän. Serkku onneksi pysyttelee omissa oloissaan ettei tarvitse nähdä.

Vierailija
2/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä hukannut juoppoluuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielenterveysongelmainen, ts. masentunut eikä käynyt mitään kouluja loppuun. On nyt kolmekymmentä ja kahden lapsen kotiäitinä. Miehensä on ihan normaali, mietin miten on serkkuuni haksahtanut.

Tuntuu niin tyhmältä, kun itse olen kaksi vuotta nuorempi, valmistun kohta ja elämä on edessä, että toinen ei tee elämällään mitään. Häpeän häntä, ehkä en saisi mutta häpeän. Serkku onneksi pysyttelee omissa oloissaan ettei tarvitse nähdä.

Vierailija
4/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jossain määrin autistinen ja varmaan sen takia monella tapaa vaikea ihminen. Meillä ei ole myöskään mitään yhteistä, ja ahdistaa hänen kanssaan olla tekemisissä.

Vierailija
6/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suorastaan häpeä, mutta mielummin vaihdan puheenaihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi